چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کلاس‌های روانشناسی برای بانوان گچسارانی

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران از برگزاری کلاس‌های آموزشی روانشناسی بانوان به مناسبت روز زن در این شهرستان خبر داد.   عذرا آذریان امروز در گچساران با بیان اینکه همه مکاتب و ادیان در امر احترام به مادر و جایگاه وی تأکید خاصی دارند، افزود: احترام به مقام مقدس مادر توسط همه پیامبران الهی سفارش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13033
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

کرونا :

برگزاری کلاس‌های روانشناسی برای بانوان گچسارانی

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران از برگزاری کلاس‌های آموزشی روانشناسی بانوان به مناسبت روز زن در این شهرستان خبر داد.

 

عذرا آذریان امروز در گچساران با بیان اینکه همه مکاتب و ادیان در امر احترام به مادر و جایگاه وی تأکید خاصی دارند، افزود: احترام به مقام مقدس مادر توسط همه پیامبران الهی سفارش شده که این امر نشان‌دهنده جایگاه منحصر به فرد مادر نزد خداوند است.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام نیز در خصوص احترام به مادر تأکیدات گسترده و جامعی دارد، گفت: با وجود اینکه همه ادیان الهی مقام ارزشمند مادر را ارج نهاده‌اند اما اسلام به صورت ویژه به این مقام ارزش‌ گذاشته و به مادران عظمت بخشیده است.

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران یادآور شد: در اسلام مقام مادر بیشتر از جایگاه و مقام پدر ارزش‌گذاری شده و توجه بیشتری به آن شده به گونه‌ای که مادر به عنوان مربی پرورش‎دهنده جامعه معرفی شده است.

آذریان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت روز زن در محل فرمانداری گچساران عنوان کرد: در جلسه مقرر شد که با همکاری اداره آموزش و پرورش گچساران مراسم جشنی به مناسبت هفته مادر و زن در یکی از مدارس دخترانه این شهرستان برگزار شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران از برگزاری کلاس‌های آموزشی «روانشناسی بانوان» خبر داد و گفت: این کلاس آموزشی در تاریخ ۲۳ فروردین جاری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار می‌شود.

آذریان در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت مقام مادر در جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان در هفته بزرگداشت مقام مادر از رابطان امور بانوان توسط رؤسای ادارات تجلیل به عمل می‌آید.

در آینده نزدیک شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود
دنبال کنید

وی از برپایی نمایشگاه بزرگ عکس مقام مادر توسط یکی از رابطان دفتر امور بانوان شورای اسلامی شهر دوگنبدان خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه در هفته بزرگداشت مقام زن برگزار می‌شود.

آذریان از پخش فیلم شیار ۱۴۳ برای بانوان مختلف گچسارانی خبر داد و اظهار کرد: با همکاری امور جوانان هلال‎احمر فیلم شیار ۱۴۳ در سالن اجتماعات این اداره برای گروه‌های مختلف بانوان پخش می‌شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران در پایان بیان کرد: فرماندار این شهرستان طی هفته بزرگداشت روز زن و مقام مادر به صورت نمادین از یکی از ادارات بازدید می‌کند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi