پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت نیرو به وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان رسیدگی نمی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی موسوی نژاد در جلسه علنی امروز سه شنبه (۱۸ فروردین) درتذکری شفاهی، گفت:‌ درابتدا لازم است که از تیم مذاکره کننده هسته ای و تلاش های گسترده آنها  درمذاکرات لوزان وبیانیه ای که صادرشد، تشکر کنم. نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی، ادامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12990
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی موسوی نژاد در جلسه علنی امروز سه شنبه (۱۸ فروردین) درتذکری شفاهی، گفت:‌ درابتدا لازم است که از تیم مذاکره کننده هسته ای و تلاش های گسترده آنها  درمذاکرات لوزان وبیانیه ای که صادرشد، تشکر کنم.


نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طورطبیعی به این بیانیه باید درحد همان بیانیه نگاه کرد و نه توافقنامه وباید دغدغه های جدی نیروهای انقلابی وارزشی در توافقنامه دیده شود، بنابراین از وزارت امور خارجه تقاضا داریم که در اسرع وقت فکت شیت و واقعیت ایرانی خود را نسبت به مذاکرات صادر کند.


وی در تذکری  خطاب به رئیس جمهور، افزود:‌ چرا و به چه دلیل اعتبار برای ساخت راه آهن بوشهر اختصاص نداده اید، اما پس ازسفر رئیس جمهور به دو استان دیده شد که اعتباراتی را برای راه آهن این دو استان درنظر گرفته اند، چرا تفاوت قائل می شوید.


موسوی نژاد در تذکری به وزارت نیرو، تصریح کرد:‌ چرا و به چه دلیل  به وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان و بوشهر رسیدگی نمی کنید، چرا وزارت نفت پتروشیمی دشتستان که همه مقدمات آن فراهم شده است را اجرایی نمی کند.


عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت:‌ آموزش وپرورش تا چه زمانی می خواهد ظلم به فرهنگیان را ادامه دهد وتا چه زمانی استیضاح وزیر قرار است که به تعویق افتد، البته باید گفت که سهم استخدامی  استان بوشهر در سال ۹۴ بسیار کم دیده شده است./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi