پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

راز بزرگترین کلاهبرداری تاریخ/به سوراخ خرگوش خوش آمدید!

ثروت واقعی شما وقت و آزادی شماست و پول تنها ابزار برای معامله وقت شماست و تا زمانیکه برای این معامله آماده شوید پول همانند ظرف ، انرژی اقتصادی را ذخیره می کند.   اما امروزه تمام جهان از پول واقعی روی گردانند و استفاده از پول رایج آنها را فریفته است . پولهای رایج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12925
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

کرونا :

راز بزرگترین کلاهبرداری تاریخ/به سوراخ خرگوش خوش آمدید!

ثروت واقعی شما وقت و آزادی شماست و پول تنها ابزار برای معامله وقت شماست و تا زمانیکه برای این معامله آماده شوید پول همانند ظرف ، انرژی اقتصادی را ذخیره می کند.

 

اما امروزه تمام جهان از پول واقعی روی گردانند و استفاده از پول رایج آنها را فریفته است . پولهای رایج امروز مثل یک فرد شیاد دو دارایی با ارزش شما را ربوده است و آن دو دارایی وقت و آزادی شماست.

 

به سوراخ خرگوش خوش آمدید!

 

ما در حال ورود به بزرگترین بحران مالی هستیم که دنیا به خود دیده است و جابجایی ثروت در این دهه از بزرگترین در کل تاریخ خواهد بود ، ثروتی که هرگز نابود نشده بلکه در حال انتقال است و این یعنی اینکه در مقابل هر بحرانی فرصتی وجود دارد.

نکته مهمتر اینکه برای تبدیل این فرصت به فرصت بزرگ ، کاری که شما باید انجام دهید این است که آگاهی خود را بالا ببرید .

به اعتقاد من خود آموزی و کسب آگاهی بزرگترین سرمایه است که شما می توانید در طول زندگی خود انجام دهید و آگاهی در زمینه ی تاریخچه پول ، آگاهی از امور مالی و اینکه اقتصاد جهانی چطور کار میکند. آگاهی از اینکه بانک های مرکزی و بازار بورس چگونه شما را فریب می دهند و چطور از شما کلاه برداری می کنند.

اگر شما بفهمید که چه اتفاقی در حال وقوع است و سیستم پولی جهان چطور کار میکند و آنوقت می توانید خود را در جهت مناسبی از این جابجایی ثروت قرار دهید.

چرچیل می گوید : هر چه بیشتر در گذشته جستجو کنیم بیشتر به وقایع آینده پی خواهیم برد.

در این گزارش قصد داریم فرصتی بلورین در اختیار خوانندگان بگذاریم تا با آن آینده را پیش گویی کنید و این بحران را به فرصت عالی تبدیل کنید.

 

رازهای پنهان پول ( جدال پول و کارنسی)

کارنسی : همان دوره ای است که به عنوان پول رایج شناخته می شود

 

بعضی از این راز ها که درست جلوی چشم شما هستند ولی به راحتی قابل درک نیستند مثلا کارکرد سیستم پولی چیزی نیست که از دید عموم پنهان باشد ولی به دلیل پیچیدگی آن مردم نمی توانند نحوه عملکردش را ببینند و برای مردم تصور اینکه در چه دنیای فریبکارانه ای زندگی می کنند سخت است.

رسالت مهم دانشگاهیان، عدالت خواهی، ارتقاء فرهنگی و علمی است
دنبال کنید

دیگرانی هستند که می خواهند همه چیز پنهان بماند اما حقیقت در حال آشکار شدن است ، حقیقتی مانند اینکه شرکت فدرال روزو یک شرکت خصوصی ست و وابسته به دولت آمریکا نیست .

اما وقتی شروع به مطالعه این موضوع کردم دیدم جایی نیست که مردم را برای آگاهی به همه چیز به آنجا رجوع داد  پس اساسا تصمیم گرفتم تا بنویسم.

ابهامات زیادی در اقتصاد امروز وجود دارد و این ابهامات باید از زندگی دور شود.

 

کمی در مورد مصر بخوانید  کشوری که ۵۰۰۰ سال پیش طلا و نقره را به عنوان عنصر مبادله  بین خود اعتبار دادند و البته هنوز از مفهوم پول فاصله زیادی داشت.

تکه های طلا و نقره که مصریان استفاده می کردند دارای وزن و خلوص متفاوتی بود و بنابراین هنوز ممکن بود از طلا و نقره در جایی که هر واحد معادل واحد بعدی دارد استفاده کرد و این یعنی هیچ چیز واقعا قیمتی نداشت.

شما نمی توانستید اجناس را با تعدادی سکه ارزشگزاری کنید زیرا سکه وجود نداشت و تجارت کار دشواری بود و وقتی نوبت به معادله ی ارزشها می رسید همه چیز مثل یک بازی حدس زدن بود.

یکی از دلایل آشفتگی مالی در جهان این است که مردم تفاوت بین پول واقعی و پول رایج در جهان را درک نمی کنند.

پول رایج امروز واسطه ی مبادله و واحدی برای شمارش پول است  و این نوع پول در واقع قابل حمل ، ماندگار ، تقسیم پذیر و قابل معاوضه است و هر واحد پول مثل واحد دیگر است.

با یک دلار من و یک دلار شما می توان به یک اندازه خرید کرد  و اما پول واقعی همه ی این خصایص را دارد و علاوه بر آن ذخیره ارزی در طول زمان نیز هست.

تمام برنامه ریزها و بانکداران وموسسات تفاوت بین پولی که امروزه رایج شده و پول واقعی را درک نمی کنند.

۳۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان کشف شد
دنبال کنید

پول موجود در جیب شما واسطه ای برای معامله است و چون اعدادی روی آن نقش بسته است ابزاری برای شمارش هم بحساب می آید این نوع پول به نوعی ماندگار ، قابل تقسیم و قابل حمل است.

اما چون دولت ها می توانند بیشتر و بیشتر پول چاپ کنند در زمینه دلار های امروزی آب بسته می شود  که این عمل ثروت جیب و حسابهای شما را به دولت و سیستم بانکی منتقل می کند.

طلا و نقره ابزار مبادلاتی ساده ای بنظر می آید چون قادرند ارزش زیادی را در یک چیز کوچک ذخیره کنند. ارزش طلای خالص در سراسر جهان یکی است ، پس با یک انس طلا در تمام اروپا و آمریکا می توان خرید کرد.

طلا و نقره ماندگار نیز هستند ، ۵۰۰۰ سال پیش در مصر بود و حالا در دسترس ما است ، آنها از بین نمی روند بلکه تقسیم می شوند و براحتی هم قابل حمل هستند .

شما از نفت هم می توانید به عنوان پول استفاده کنید اما مشکل اینجاست که یک بشکه نفت را نمی توانید به راحتی جابجا کنید .

چون طلا و نقره در دنیا محدود است و دولت ها نمی توانند آن را چاپ کنند قدرت خرید خود را ثابت نگه می دارند و در طی ۵۰۰۰ سال تنها طلا و نقره بودند که قدرت خرید خود را ثابت نگه داشته اند و در طی این سالها هزاران هزار پول بدون پشتوانه وجود داشت و این یک شکست صدرصدی بود.

 

اگر به چیزی که داره رخ میده توجه کنید یک کلاه برداری جسورانه دارد صورت می گیرد .

اگر شما به مردم بگویید این پول ها از هیچ ساخته شده و یا پشتوانه ای ندارد مردم بگونه ای دیگر به شما نگاه می کنند و شما را دیوانه قلمداد می کنند در صورتی که شرکت فدرال روزو در تمامی سایتهایش این را همیشه می گوید و خودشان اعتراف می کنند که این یک کلاهبرداری است.

 

 

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi