پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر همدلی و همزبانی ملت و دولت حمایت همه جانبه از توسعه استان است

سید موسی خادمی در دیدار نوروزی مدیرعامل و کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی، شرکت گاز استان و همچنین مدیرکل بهزیستی و جمعی از کارکنان این اداره ، ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات سال ۹۳ این سه دستگاه اجرایی و خدمت رسان؛اظهار داشت: تعبیر همدلی و همزبانی در سطح ملی به همدلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12783
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

سید موسی خادمی در دیدار نوروزی مدیرعامل و کارکنان شرکت پخش فرآورده های نفتی، شرکت گاز استان و همچنین مدیرکل بهزیستی و جمعی از کارکنان این اداره ، ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات سال ۹۳ این سه دستگاه اجرایی و خدمت رسان؛اظهار داشت: تعبیر همدلی و همزبانی در سطح ملی به همدلی دولت و ملت اشاره دارد و در سطح استان تعبیر آن به حمایت همه جانبه در راستای توسعه استان برمی گردد.

وی، شرکت های نفت و گاز و اداره بهزیستی را از دستگاه های خدمت رسان و مهم دانست و با بیان اینکه ارزیابی عملکرد این دستگاه ها در خدمت به مردم مطلوب بوده است، اظهار داشت: در سال همزبانی دولت و ملت خدمات بیشتر با کیفیت بهتر به مردم ارایه شود.

استاندار، افزود: همدلی میان دولت و ملت همواره وجود داشته است اما همزبانی و بیان این همدلی هاست که موجب ایجاد تفاهم و درک متقابل میان دولت و ملت می شود.

انتخاب شعار همدلی و همزبانی با توجه به رقابت های انتخاباتی سال ۹۴ هوشمندانه بوده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امیدوارم سال ۹۴ سال خوبی در زندگی شخصی و اداری و اجتماعی باشد، اظهار داشت: سال ۹۴ با تدبیر ویژه مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اعلام شده است که با توجه به برگزاری انتخابات مجلس و به وجود آمدن رقابت در سراسر کشور، انتخاب هوشمندانه ای بوده است.

خادمی در دیدار با کارکنان و مدیران کل دستگاه های امور عشایر استان، اداره استاندارد، شرکت آب و فاضلاب شهری، کمیته امداد امام(ره) نیز این دستگاه ها را خدمت رسان و مؤثر عنوان کرد و افزود: در سال جاری با هم بودن را اعلام می کنیم، با یک تفکر واحد و به عنوان یک کل واحد و با وجود همه اختلاف سلایق موجود به سوی مقصد توسعه استان حرکت می کنیم .

ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضوع وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی
دنبال کنید

گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی استان و کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی و نیز فرمانده سپاه فتح و کارکنان فرماندهی نیز با استاندار دیدار داشتند.

محمدیان-۴۲

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi