شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

واگذاری امور اقتصادی به مردم در قالب اصل ۴۴ مثمر ثمر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی نماینده شاهرود در رابطه با بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر «همدلی، هم زبانی دولت و ملت»، گفت: بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین امور امروز کشورمان ارتباط و روابط دولت و ملت است. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: رابطه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12677
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲:۵۲


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی نماینده شاهرود در رابطه با بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر «همدلی، هم زبانی دولت و ملت»، گفت: بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین امور امروز کشورمان ارتباط و روابط دولت و ملت است.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: رابطه دولت و ملت می‌تواند زمینه‌های پیشرفت را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و خصوصا اقتصادی فراهم کند.


وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به مردم اعتماد و امور بیشتری را به مردم واگذار کرد.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واگذاری امور به مردم و اعتماد به آنها می‌تواند ثمرات خوبی برای کشور به همراه داشته باشند، باید به خاطر داشته باشیم که این مردم همان مردمی هستند که انقلاب کردند، در ابتدای انقلاب در مقابل جریانات ضد انقلابی ایستادند و این مردم همان‌هایی هستند که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند؛ لذا اگر دولت به مردم اعتماد کرده و امور را به آنها واگذار کند، بی‌تردید مردم هم به بهترین نحو به این امور رسیدگی خواهد کرد.


جلالی تاکید کرد: واگذاری امور اقتصادی به مردم در قالب قانون اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی قطعا می‌تواند مثمر ثمر باشد، همچنین ضروریست در این مسیر به وجود معادن و ظرفیت‌های بسیار عظیم اقتصادی در داخل کشور توجه کنیم.


نماینده مردم شاهرود تاکید کرد: دولت‌ها بیشتر در بخش اقتصاد نقش بازدارندگی دارند که این به قوانین نامناسب باز می‌گردد، لذا باید اراده و عزم جدی در دولت و همچنین مجلس به وجود بیاید تا زمینه بروز استعدادها و حضور بیشتر مردم در عرصه اقتصادی فراهم شود./

روش‌هایی ساده برای پوست‌کندن خیار
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi