جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیاده روی حرم تا حرم با شکوه خاصی در یاسوج برگزار شد

در این همایش پیاده روی از ساعت ۹صبح امروز با حضور بیش از پنج هزار نفراز حرم امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج تا حرم امامزاده مختار(ع) برگزار شد که مدیرکل اوقاف و امور خیریه ، معاون سیاسی امینتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد وستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12666
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

کرونا :

پیاده روی حرم تا حرم با شکوه خاصی در یاسوج برگزار شد

در این همایش پیاده روی از ساعت ۹صبح امروز با حضور بیش از پنج هزار نفراز حرم امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج تا حرم امامزاده مختار(ع) برگزار شد که مدیرکل اوقاف و امور خیریه ، معاون سیاسی امینتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد وستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی  نیز حضور داشتند.

در این آیین معنوی ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران و در مسیر پیاده روی حرم تا حرم با ذکر خصوصیاتی ازحضرت فاطمه زهرا (س) ، گفت: اگر به دنبال رزق و روزی بیشتری هستیم باید همواره به بی‌بی دو عالم توسل داشته باشیم.

وی مهم‌ترین خصیصه آن حضرت را ولایت‌پذیری دانست و افزود: این بانوی بزرگوار لحظه‌ای و ذره‌ای نسبت به ترویج این امر مهم غفلت نکرد.

هدایت خواه از کسانی که برای رسیدن به اهداف شوم خود ائمه اطهار (ع)  را دستمایه قرار می دهند انتقاد کرد و یادآور شد: برخی با دست نوشته هایی ادعا می کنند یکی از امامان معصوم را در خواب دیده اند که به آنها توصیه ای کردند که اگر فلان کار را انجام دهی چنین و چنان می شود و آن را در قالب نوشته ای کپی و در سطح جامعه انتشار می دهند.

وی ادامه داد: این اقدام ناشایست از سوی دشمنان و غرب برای شبهه افکنی در جامعه انجام می شود و هدف اصلی انها از بین بردن دین و اعتقادات مردم به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

عضو جبهه پایداری برنامه های و نقشه های دشمنان را هدف دار دانست و عنوان کرد: مردم باید مواظب این توطئه های شوم معاندان باشند.

برگزاری جلسات صلح و سازش در زندان بوکان
دنبال کنید

با اتمام عزاداری و ورود عزاداران به امامزاده شاه‌مختار (ع) مراسم سخنرانی، عزاداری، نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرایی در آن مکان نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر چهارم فروردین ۹۴ برنامه رهروان یاس نبوی با حضور بانوان سادات و غیرسادات در حرم امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار و پس از آن نیز نماز مغرب و عشا به صورت جماعت اقامه خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi