شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمار تولید فاز ۱۲

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید روزانه ۷۵ میلیون مترمکعب گاز شیرین در فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد. علی‌اکبر شعبانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به موفقیت‌های نفت و گاز پارس در سال ۹۳ اظهار داشت: در یکسال اخیر شاهد اقدامات مهم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12664
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۴۸

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید روزانه ۷۵ میلیون مترمکعب گاز شیرین در فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد.


علی‌اکبر شعبانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به موفقیت‌های نفت و گاز پارس در سال ۹۳ اظهار داشت: در یکسال اخیر شاهد اقدامات مهم و ارزشمندی در صنعت نفت و منطقه پارس جنوبی بودیم که افتتاح فاز ۱۲ اوج این افتخارات و موفقیت‌هاست.


وی افزود: وزیر نفت با تدبیر بسیار خوب، زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های و توانمندی‌های موجود را فراهم کرد و امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.


مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به تولید روزانه ۷۵ میلیون متر مکعب گاز شیرین در فاز ۱۲ پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی و تولید روزانه ۷۵۰ تن گوگرد نیز از تولیدات مهم این فاز است.


شعبان‌پور تصریح کرد: در راه‌اندازی و تکمیل فاز ۱۲ پارس جنوبی شاهد تلاش شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان بودیم و این فاز با تلاش متخصصان داخلی به بار نشست.


مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه ۶ ردیف شیرین‌سازی فاز ۱۲ در مدار کامل قرار دارند اظهار داشت: بر اساس آمار موجود، فاز ۱۲ ماهانه ۳۲۷ میلیون دلار درآمدزایی دارد.


شعبان‌پور اضافه کرد: براساس آمار و ارقام موجود تاکنون بیش از ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه میعانات گازی از فاز ۱۲ پارس جنوبی صادر شده است.


وی در پایان بیان کرد: تکمیل و راه‌اندازی سایر فازهای پارس جنوبی نیز از برنامه‌های اساسی صنعت نفت و شرکت نفت و گاز پارس است.

نشست هنرمندان حلقه میخک با دکتر تاجگردون
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi