جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: مردم و مسئولان برای سربلندی استان همدل و همزبان باشند

سید موسی خادمی ضمن تبریک تبریک سال نو به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رهبری فرزانه انقلاب با توجه به جمیع جهات و در نظر گرفتن مصالح کشور فرمان نوروزی صادر می‌کنند، اظهار کرد: پیام نوروزی معظم‌له بسیار دلنشین و راهگشا بود. استاندار، اظهار داشت:در روزگاری که باید چرخ اقتصادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12613
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

سید موسی خادمی ضمن تبریک تبریک سال نو به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رهبری فرزانه انقلاب با توجه به جمیع جهات و در نظر گرفتن مصالح کشور فرمان نوروزی صادر می‌کنند، اظهار کرد: پیام نوروزی معظم‌له بسیار دلنشین و راهگشا بود.

استاندار، اظهار داشت:در روزگاری که باید چرخ اقتصادی کشور را بهتر از هر زمان دیگر به گردش درآوریم و اقتصادی درون‌زا داشته باشیم راهی جز تعامل و همزبانی با یکدیگر نداریم.

استاندار با بیان این که مردم و مسئولان در این فرآیند باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و اگر چنین نباشد به اهداف خود نمی‌رسیم، تصریح کرد: یاری رساندن مردم به دولت در تنگناها و در مقابل استفاده بهینه از ظرفیت مردم توسط دولت زمینه‌ساز رشد و توسعه خواهد بود.

خادمی و با استناد به فرموده رهبری که همدلی و همزبانی را سرلوحه کارها در سال جدید قرار دادند، خاطرنشان کرد: در استانی که از محرومیت‌ها و توسعه نیافتگی همواره رنج برده‌ایم این فرمایش حکیمانه رهبری بهترین راهکار برای خروج از بن‌بست‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به این که باید فرمان نوروزی را در عمل به کار بندیم از امسال به عنوان سالی سخت برای کار و تلاش یاد کرد و گفت: هم در زمینه اقتصادی و عمرانی و هم در حوزه سیاسی با انتخاباتی که در پیش رو داریم باید همه ارکان استان به خصوص مردم و مسئولان با یکدیگر برای سربلندی کهگیلویه و بویراحمد همدل و همزبان باشند.

محمدیان -۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi