جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگاه‌های برتر استان در جذب اعتبارات متفرقه قانون بودجه ۹۳ معرفی شدند

۸۰۰x600 حسن نوروزی با بیان این مطلب در دهمین شورای برنامه ریزی استان، گفت: مطابق با ارزیابی صورت گرفته از میزان جذب اعتبارات ردیف های متفرقه و اعتبارات ملی مشترک ، عملکرد برخی از دستگاه ها مطلوب بوده ولی این چهار دستگاه در مجموع عملکرد بهتری داشته اند. وی، با بیان اینکه هدف از ارزیابی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12316
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

۸۰۰x600

حسن نوروزی با بیان این مطلب در دهمین شورای برنامه ریزی استان، گفت: مطابق با ارزیابی صورت گرفته از میزان جذب اعتبارات ردیف های متفرقه و اعتبارات ملی مشترک ، عملکرد برخی از دستگاه ها مطلوب بوده ولی این چهار دستگاه در مجموع عملکرد بهتری داشته اند.

وی، با بیان اینکه هدف از ارزیابی تشویق دستگاه ها به گرفتن اعتبار بیشتر برای استان است، اظهار داشت: موضوع ارزیابی میزان موفقیت دستگاه ها در جذب اعتبارات ملی و متفرقه در سال ۹۴ به صورت جدی تر پیگیری می شود.

نوروزی اظهار داشت: اعتباری به مبلغ دو میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان از محل ماده ۱۲ قانون بودجه با عنوان کمک های بلاعوض برای بازسازی ۴۵۰ واحد مسکونی شهری و روستایی استان ابلاغ شده است .

وی ،افزود: این  اعتبار در سطح استان به ۵۰ واحد مسکونی شهری و ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی که در بلایای طبیعی دچار آسیب شده اند با نظر مدیریت بحران استان توزیع می شود.

معاون برنامه ریزی با بیان اینکه این تسهیلات بلاعوض هستند، گفت: این تسهیلات بدون سود هستند و به مناطقی که از محل حوادث طبیعی دچار آسیب شده اند تخصیص می یابد.

نوروزی، همچنین به تخصیص اعتباری از محل تکمیل و تجهیز پایگاه های چند منظوره مدیریت بحران یاد کرد و گفت: این اعتبار به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان صرف تجهیز پایگاه های امدادی می شود.

تصویب ۱۰ طرح کارگروه زیربنایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان

معاون برنامه ریزی اظهار داشت: در دهمین نشست شورای برنامه ریزی ۱۰ طرح مصوب در کارگروه زیربنایی پس از بحث و بررسی در شورای برنامه ریزی استان تصویب نهایی شد.

نوروزی، افزود: این طرح ها با موضوع تعیین کاربری اراضی ملی برای راه اندازی طرح های اقتصادی و اشتغال زایی نظیر پرورش مرغ، پرورش شترمرغ و گاو شیری، راه اندازی اردوگاه تفریحی ، طرح پرورش ماهی بود.

محمدیان -۴۲

 

کشت صیفی جات در ۲۰۰ هکتار از مزارع گچساران آغاز شد
دنبال کنید

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi