جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هدف عمده از پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری به هنگام وقوع بحران است

جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان گچساران صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء کارگروه پردافند در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید. فرماندار گچساران در این جلسه به اهداف پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: هدف عمده از پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری به هنگام وقوع بحران است و بدون استفاده از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12295
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

کرونا :

هدف عمده از پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری به هنگام وقوع بحران است

جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان گچساران صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء کارگروه پردافند در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار گچساران در این جلسه به اهداف پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: هدف عمده از پدافند غیرعامل کاهش آسیب پذیری به هنگام وقوع بحران است و بدون استفاده از ادوات و امکانات نظامی  با استفاده از فعالیتهای غیر نظامی،فنی و مدیریتی است .
وی افزود: از نکات بر جسته در مبحث پدافند غیرعامل این است که در ارتباط با بحث پدافند غیر عامل همه سازمانها ، نهادها و دستگاهها و مردم می توانند ایفاء نقش نمایند.
رحیمی افزود: دانستن اصول و مبانی پدافند غیر عامل بسیار مهم و ضروری است و بر همه ما لازم است که با اصول و مبانی پدافند غیر عامل آشنایی داشته باشیم و با اجرا و رعایت آنها در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان و کاهش خسارتهای ناشی از بلایای طبیعی از آن استفاده نمائیم.
وی با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل از اعضای شورا خواست تا با اعتقاد و باور عملی و بر اساس مصوبات شورای پدافند غیرعامل شهرستان، اهداف و برنامه های کارگروه غیرعامل در شهرستان را به پیش ببرند.
رحیمی  آمادگی و توانمندسازی شهروندان در برابر بلایای طبیعی را یکی از راهکارهای نهادینه‌شدن پدافند غیرعامل در شهرستان دانست و اظهار داشت: شورای پدافند غیرعامل شهرستان لازم است نقاط آسیب پذیری شهرستان در برابر تهدیدات را مشخص کرده و ضمن طبقه بندی آنها نسبت به کاهش و به حداقل رساندن آسیب پذیری های شهرستان برنامه ریزی و اقدام کند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi