شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در آینده نزدیک شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود

محمدرضا شاملو صبح امروز در جمع مردم روستای چهاربیشه سفلی از توابع شهرستان گچساران با بیان این که دولت برای توجه به مشکلات روستاییان عزم جدی دارد، اظهار کرد: یکی از توقعات مردم در روستاها ساماندهی محل زندگی و کوچه‌ها و معابر است که در طرح هادی روستایی این کار انجام می‌شود. معاون عمرانی روستایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12205
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

کرونا :

در آینده نزدیک شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود

محمدرضا شاملو صبح امروز در جمع مردم روستای چهاربیشه سفلی از توابع شهرستان گچساران با بیان این که دولت برای توجه به مشکلات روستاییان عزم جدی دارد، اظهار کرد: یکی از توقعات مردم در روستاها ساماندهی محل زندگی و کوچه‌ها و معابر است که در طرح هادی روستایی این کار انجام می‌شود.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این که تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته و اعتبارات خوبی هم برای سال آینده در نظر گفته شده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه اعتبارات افزایش ۷۵ درصدی اعتبارات ملی در بخش طرح هادی روستایی است.

شاملو گفت: اعتبارات ملی طرح‌های روستایی در سال جاری ۲۵۰ میلیارد تومان بود که برای سال آینده این اعتبارات ۶۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

این مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص این اعتبارات به طرح‌های هادی روستایی را زمینه‌ساز عدم مهاجرت به شهرها دانست و گفت: باید همه در حوزه‌های مختلف و بخش‌های دولتی به کمک روستاییان آمده و اجازه ندهیم به دلیل مشکلات روستاها مهاجرت روستاییان بیش از این ادامه پیدا کند.

وی با بیان مشکلاتی که از رهگذر مهاجرت‌ها نصیب روستاییان شده، افزود: با اقداماتی که دولت در دست اجرا دارد در آینده نزدیک شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi