شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت های خارجی در روسیه

وزیر صنعت و تجارت روسیه از تمایل شرکت‌های خارجی به ساخت کارخانه‌های تولید تجهیزات نفتی و گازی در این کشور خبر داد.به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، «دنیس مانتوروف» چهارشنبه (٢٠ اسفند ماه ٩٣) از علاقه شرکت‌های خارجی به تاسیس کارخانه‌های تولید تجهیزات نفتی و گازی در روسیه خبر داد. مانتوروف گفت: بسیاری از شرکت‌های خارجی علاقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12198
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
وزیر صنعت و تجارت روسیه از تمایل شرکت‌های خارجی به ساخت کارخانه‌های تولید تجهیزات نفتی و گازی در این کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، «دنیس مانتوروف» چهارشنبه (٢٠ اسفند ماه ٩٣) از علاقه شرکت‌های خارجی به تاسیس کارخانه‌های تولید تجهیزات نفتی و گازی در روسیه خبر داد.

مانتوروف گفت: بسیاری از شرکت‌های خارجی علاقه دارند تا در اقتصاد روسیه سرمایه‌گذاری کنند و ارزش افزوده ایجاد کرده و تجهیزات مورد نیاز برای شرکت‌های نفتی و گازی را بسازند.
وی افزود: عمده شرکت‌هایی که برای ساخت کارخانه‌های تولید تجهیزات نفتی و گازی ابراز علاقه کرده‌اند، شرکت‌های اروپایی هستند و سابقه همکاری با بخش نفت و گاز روسیه را نیز داشته‌اند.

وزیر صنعت و تجارت روسیه اشاره‌ای به نام شرکت های علاقه‌مند برای حضور در بازار ساخت تجهیزات نفتی و گازی این کشور، نکرد.
آمریکا و اروپا سال گذشته میلادی در واکنش به اختلافات سیاسی خود با مسکو بر سر مسئله اوکراین، اقدام به تحریم صنعت نفت روسیه کردند. از جمله این تحریم‌ها، ممنوعیت عرضه تجهیزات با فناوری بالا به شرکت‌های روس بود.

روسیه تاکنون برای بهره‌برداری از میادین نفت شیل و آب‌های عمیق خود به تجهیزات و فناوری‌های غربی وابسته بود. ولی با اعمال تحریم‌های آمریکا علیه مسکو، شرکت‌های آمریکایی حاضر در روسیه، مجبور به توقف فعالیت‌های خود در این کشور شدند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi