چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت‌های شب عید کنترل شود

قیمت‌های شب عید کنترل شود نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بر کنترل قیمت‎ها به‎ویژه در این ایام تأکید کرد.  ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران درباره اینکه مجلس چگونه می‎تواند به مردم در بحث گرانی‎های شب عید کمک کند، اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12192
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۵۱



قیمت‌های شب عید کنترل شود


نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بر کنترل قیمت‎ها به‎ویژه در این ایام تأکید کرد.


قیمت‌های شب عید کنترل شود 3

 ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران درباره اینکه مجلس چگونه می‎تواند به مردم در بحث گرانی‎های شب عید کمک کند، اظهار کرد: گرانی‌ها، واردات، کنترل بازار کالا، تعیین قیمت‌ها و غیره همه جزو مواردی است که ابزار آنها در اختیار دولت است.


وی تصریح کرد: یعنی دولت باید قیمت مواد غذایی، پوشاک و غیره را در ایام عید کنترل کند. سازمان تعزیرات حکومتی نیز ابزار قدرتمندی است که در اختیار دولت قرار دارد. اگر هم دولت نیازمند قانون باشد مجلس آمادگی همراهی و کمک را دارد.


آقامحمدی با تأکید بر کنترل قیمت‎ها اضافه کرد: بودجه‌ای هم که دولت به مجلس آورده تصویب شده است تا دولت ابزار و امکانات لازم را در اختیار داشته باشد.


نماینده مردم خرم‎آباد افزود: از اینجا به بعد هم بر عهده دولت است که درباره چگونگی تامین اجناس و کالاهای ضروری و تنظیم بازار با توجه به ابزاری که در دست دارد تصمیم‌گیری و عمل کند.


وی همچنین با تأکید بر استقبال از مسافران نوروزی در استان، گفت: دستگاه‎های متولی مثل سال‎های گذشته در این زمینه برنامه‎های خوبی تدارک دیده‎اند.


انتهای پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi