جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حفاری در حوالی نقاط ترافیکی گچساران ممنوع است

سیدمرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ جلسه شورای ترافیک برگزار شده که ۷۴ مصوبه در این جلسات مطرح شده است. وی افزود: از تعداد ۷۴ مصوبه حدود ۶۰ مصوبه اجرایی شده که مابقی مصوبه‌ها نیز یا در دست اقدام بوده و یا عملا امکان اجرایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12145
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۲۸

کرونا :

حفاری در حوالی نقاط ترافیکی گچساران ممنوع است

سیدمرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ جلسه شورای ترافیک برگزار شده که ۷۴ مصوبه در این جلسات مطرح شده است.

وی افزود: از تعداد ۷۴ مصوبه حدود ۶۰ مصوبه اجرایی شده که مابقی مصوبه‌ها نیز یا در دست اقدام بوده و یا عملا امکان اجرایی وجود نداشته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به برخی از مصوبات جلسه گذشته شورای ترافیک گفت: بر اساس مصوبه شورای قبلی مقرر شد که شهرداری نسبت به عریض کردن دوربرگردان بلوار دوم کارکنان دولت این شهرستان اقدام کند که براساس اظهارات نماینده شهرداری این کار انجام شده است.

سجادپور از لزوم اقدام آسفالت محدوده انتهایی خیابان دانشگاه آزاد و دوربرگردان تقاطع این مسیر سخن گفت و بیان کرد: بر اساس اظهارات نماینده شهرداری این موضوع در دست اقدام بوده و تلاش می‌شود قبل از آغاز سال جدید انجام شود.

وی افزود: در خصوص خط‌کشی خیابان بالادیان و نصب علائم رانندگی در این مسیر مقرر شده بود که شهرداری اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد که مقرر شد بعد از روکش آسفالت جدید توسط شهرداری این کار صورت گیرد.

سجادپور از تصویب رفع برطرف کردن برخی نقاط آسیب‌دیده و قابل مرمت در مسیرهای ارتباطی گچساران، خیرآباد و پادوک در جلسه شورای گذشته گفت و عنوان کرد: بر اساس اظهارات رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران این امر به صورت کامل انجام شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران عریض کردن دوربرگردان روبروی پاسگاه امامزاده جعفر(ع) را از مصوبات شورای گذشته اعلام کرد و افزود: این مصوبه نیز بر اساس اظهارات رئیس راه و ترابری شهرستان به‌صورت کامل انجام شده است.

پیروزی شیرین والیبال نشسته نفت و گاز گچساران مقابل شهرداری ارومیه
دنبال کنید

سجادپور لکه‌گیری و مرمت جاده‌های ارتباطی محور گچساران ـ پازنان را از دیگر تأکیدات جلسه گذشته شورای ترافیک گچساران عنوان کرد و گفت: بر اساس اظهارات نماینده حاضر در جلسه شورای ترافیک مرمت این مسیر ارتباطی در بسیاری از نقاط انجام شده و در حال ادامه است .

وی جایگزین کردن جدول‌های بلند به جای جدول‌های کوتاه در برخی بلوارهای درون‌شهری را از مصوبات جلسه شورای ترافیک و وظایف محوله به شهرداری عنوان کرد و گفت: این امر در حال اجرایی شدن است.

وی در ادامه از ممنوعیت حفاری در محدوده زمانی ۱۵ اسفند‌ماه امسال تا ۲۵ فروردین ۹۴ خبر داد و گفت: هر گونه حفاری در حوالی نقاط ترافیکی گچساران در این ایام ممنوع است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi