چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

پیش بینی گلمن ساچ از قیمت نفت

موسسه تحقیقاتی “گلمن ساچ” به پیش بینی قیمت نفت پرداخت. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری رویترز، موسسه تحقیقاتی “گلمن ساچ” پیش بینی کرد قیمت نفت در چند روز آینده با روند کاهشی روبرو خواهد شد و علت آن هم بالا رفتن مجدد تولید نفت است، ضمن اینکه قیمت نفت خام آمریکا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12112
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
موسسه تحقیقاتی “گلمن ساچ” به پیش بینی قیمت نفت پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری رویترز، موسسه تحقیقاتی “گلمن ساچ” پیش بینی کرد قیمت نفت در چند روز آینده با روند کاهشی روبرو خواهد شد و علت آن هم بالا رفتن مجدد تولید نفت است، ضمن اینکه قیمت نفت خام آمریکا به بشکه‌ای ۴۰ دلار در آینده نزدیک کاهش خواهد یافت.

در همین حال، قیمت نفت بین ماه ژانویه و فوریه سال‌جاری میلادی یک سوم ارزش از دست رفته خود را به دلیل اختلال در عرضه نفت منطقه خاورمیانه و بالا رفتن تقاضا به دلیل فصل زمستان، به‌دست آورده است.

این موسسه تحقیقاتی پیش بینی کرد فعالیت‌های اقتصادی در حال کاهش یافتن هستند و به دنبال آن، پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا اتاق خواهد افتاد و این روند موجب می‌شود نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا به بشکه‌ای ۴۰ دلار کاهش خواهد یافت، این در حالی است که این رقم، آخرین بار در بحران جهانی مالی در اواخر سال ۲۰۰۸ و اوایل سال ۲۰۰۹ برای این نوع نفت مشاهده شده بود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi