جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی: طرح هایی که امکان سنجی شده برای سرمایه گذاری معرفی می شوند

دکترحسن نوروزی در شورای اشتغال استان، افزود: در رابطه با توسعه سرمایه گذاری در جلساتی که با موسسات و بنیادهای سرمایه گذاری دولتی و نیمه دولتی برگزار شده است، پروژه ها و طرح ها در بخش های آب، صنایع و کشاورزی به آنها معرفی می شود. وی به مسئولین دستگاه های مختلف در خصوص جذب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

دکترحسن نوروزی در شورای اشتغال استان، افزود: در رابطه با توسعه سرمایه گذاری در جلساتی که با موسسات و بنیادهای سرمایه گذاری دولتی و نیمه دولتی برگزار شده است، پروژه ها و طرح ها در بخش های آب، صنایع و کشاورزی به آنها معرفی می شود.

وی به مسئولین دستگاه های مختلف در خصوص جذب اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف، تاکید کرد و گفت: طرح ها و پروژه هایی معرفی شوند که قابلیت توجیه فنی و اقتصادی و پذیرش داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری تاکید کرد: وقتی از تعداد ۵۰ طرح پیشنهادی در یکی از بخش ها برای جذب منابع اعتباری، تعداد اندکی از آنها پذیرفته می شود، باید موانع را شناسایی  و راهکارها را پیدا کرد و به شاخص های تصویب واهلیت افرادی که به عنوان سرمایه‌گذار معرفی می‌شوند، توجه نمود.

دکترنوروزی ابراز داشت: در بخش کشاورزی  که توانستیم  نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای طرح های این بخش اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در سال جاری جذب کنیم، فعالیت رضایت بخشی داشته ایم و در دیگر بخش ها هم باید این روند کار انجام شود.

 وی با بیان اینکه، با تلاش و پیگیری می توان منابع بیشتری را جذب کرد، تاکید کرد: صندوق توسعه ملی سقف خاصی مشخص نکرده است و چنانچه طرح ها و پروژه هایی معرفی شود که بتواند تولید و اشتغال پایدار داشته باشد، مورد پذیرش صندوق قرار می گیرد.

ج/۲۳۸

استاندار: احداث ۲۰ پارک و بازگشایی معابر۲۴ روستا با مشارکت بنیاد مسکن کشور
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi