چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

غرب به‌دنبال شکستن قبح توهین به اسلام است/سابقه سیاه دانمارک در توهین به ادیان الهی

وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه‌ریزی کشور دانمارک برای گنجاندن کاریکاتورهای اهانت‌آمیز به پیامبر(ص) در کتاب‌های درسی این کشور، گفت: قطعا این‌گونه تفکرات و رویکردها از آغاز محکوم بوده و مسلمانان نباید اجازه بروز چنین اتفاقاتی را بدهند. نماینده مردم کنگاور، صحنه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12090
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱


وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه‌ریزی کشور دانمارک برای گنجاندن کاریکاتورهای اهانت‌آمیز به پیامبر(ص) در کتاب‌های درسی این کشور، گفت: قطعا این‌گونه تفکرات و رویکردها از آغاز محکوم بوده و مسلمانان نباید اجازه بروز چنین اتفاقاتی را بدهند.


نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه غرب از مدت‌ها قبل بحث اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: به طور حتم این‌گونه اقدامات برای برخورد با تفکرات اسلام و جلوگیری از گرایش مردم به دین مبین است.


وی با اشاره به سابقه سیاه کشور دانمارک در توهین به پیامبر (ص)، گفت: شکستن قبح توهین به دین اسلام هدف اصلی غرب در تکرار سناریوهای خود است، به طوری که در چند ماه اخیر چندین بار به پیامبر اسلام توهین شده است.


احمدی مسئله آزادی بیان را بازیچه کشورهای غربی دانست و گفت: آزادی بیان در غرب تنها به یک ابزار برای پیش برد اهداف این کشورها تبدیل شده، از این رو مقامات کشورهای غربی در برخی مسائل هیچ حقی را برای مردم در بحث آزادی بیان قائل نمی‌شوند، اما در موضوعاتی مانند توهین به ادیان هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند.


رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: مسلمانان جهان باید نسبت به اقدامات هتاکانه کشورهای غربی واکنش نشان دهند.


اخیرا احزاب سیاسی دانمارک خواستار گنجانده شدن کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر در کتب درسی شدند./


پایان پیام

گزارش تصویری(۲) دیدار معاون صدراعظم آلمان با دکتر علی لاریجانی در تهران
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi