چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون وزیر نیرو: برای تقویت و پایداری شبکه آبرسانی شهرستان بهمئی تلاش می کنم

حمیدرضا جانباز در بازدید از طرح های آبرسانی شهرستان بهمئی در نشست مسئولان استانی و شهرستانی، افزود: یکی از دغدغه‌های وزارت نیرو در تعریف پروژه‌ها و تنظیم اعتبارات سالانه عدالت و توازن توسعه است. وی اظهار داشت: اگر قرار باشد کشور ما به توسعه واقعی برسد باید توزان همه‌جانبه داشته باشد و رسیدن استان‌های محروم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11938
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

حمیدرضا جانباز در بازدید از طرح های آبرسانی شهرستان بهمئی در نشست مسئولان استانی و شهرستانی، افزود: یکی از دغدغه‌های وزارت نیرو در تعریف پروژه‌ها و تنظیم اعتبارات سالانه عدالت و توازن توسعه است.

وی اظهار داشت: اگر قرار باشد کشور ما به توسعه واقعی برسد باید توزان همه‌جانبه داشته باشد و رسیدن استان‌های محروم به میانگین کشور در برنامه‌ های کاری وزارت نیرو قرار دارد.

وی تصریح کرد: این اهداف به کمک سازمان برنامه و بودجه و حمایت‌های مجلس نیاز دارد که بخش عمده‌ای از سفر امروز بررسی پروژه‌های آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای اطراف است.

به گفته وی، با توجه به اهمیت پروژه آبرسانی شهر لیکک از سد کوثر امسال اعتبارات این پروژه را به ۳ برابر افزایش دادیم که در نظر داریم از محل اعتبارات فاینانس و ردیف‌های مختلف برای این پروژه اعتبار ملی در نظر بگیریم.

جانباز افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش تامین آب کوتاه ‌مدت و حفر و بهسازی چاه‌ها و نصب آب شیرین‌کن اقدامات خوبی داشتند.

معاون وزیر نیرو گفت: تلاش می‌کنیم در یک دوره کوتاه‌ مدت ۲ ساله وضعیت آب شهرستان‌های جنوبی استان کهگیلویه و بویراحمد را به متوسط استانی و استان را به متوسط کشور برسانیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان داشت:  درتامین  منابع آبی، آبرسانی به این منطقه جزو اولویت‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گفته جانباز،  با برنامه‌ریزی که داریم پیش‌بینی می‌شود در یک برنامه ۵ ساله مشکلات آب در این شهرستان کاملا حل شود و آب با کیفیت بالا به دست مردم برسد.

پای صحبت باهنرمند نابینای گچسارانی نویسنده و استاد نوازندگی ویلن : گران بودن دستگاههای موسیقی و آموزش علمی و نشر کتاب برای نویسندگان معلول نابینا از دغدغه مشکلات آنها است
دنبال کنید

معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  کشور از طرح ها و پروژه های در دست اجرای شهرستان بهمئی از جمله تصفیه خانه آب شهر لیکک، مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی و پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک بازدید کرد.

جانباز در این بازدیدها بر تقویت چاه ها و تعمیر شبکه و پایدار کردن آب شهر لیکک تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه های آبرسانی این شهرستان نیاز است که در بلند مدت تامین خواهد شد.  

ج/۲۳۸

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi