جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشکر رئیس مجلس از خبرگزاری خانه ملت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی نوبت عصرامروز (سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، پس از بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۴ کل کشور، ضمن تشکر از تک تک نمایندگان که این روزها دو شیفته به فعالیت مشغول بودند گفت: از نواب رئیس،‌ آقایان ابوترابی و باهنر سپاسگزاری می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11921
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی نوبت عصرامروز (سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، پس از بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۴ کل کشور، ضمن تشکر از تک تک نمایندگان که این روزها دو شیفته به فعالیت مشغول بودند گفت: از نواب رئیس،‌ آقایان ابوترابی و باهنر سپاسگزاری می کنم که مقداری از بار را بر عهده گرفتند.


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ‌سایر همکاران از جمله اعضای هیأت رئیسه، ناظران و کلیه کمیسیون های تخصصی تشکر کرده و از رئیس، ‌سخنگو، هیأت رئیسه و اعضای کمیسیون تلفیق و دبیران اداره کمیسیون ها که در این دوره خیلی همکاری خوب و نزدیکی داشتند و کار بزرگی را انجام دادند از این رو از اعضای کمیسیون تلفیق، رئیس، هیأت رئیسه و سخنگوی آن سپاسگزاری می کنیم.


وی افزود: لازم می دانم از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان خواهش کنم که سریع تر این مصوبات را بررسی کرده البته ما مستمرا این مصوبات را به شورای نگهبان ارسال کرده ایم و امیدوارم فردا هم لطف کرده و بررسی کنند تا هر چه سریعتر بررسی بودجه به اتمام برسد.


دکتر لاریجانی گفت: از رئیس جمهور و اعضای هیأت وزیران نیز تشکرمی کنم و از رئیس، معاون امور مجلس و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز سپاسگزاری می کنیم که در این مدت در کمیسیون ها، کمیسیون تلفیق و  صحن حضور داشتند. از وزرا، معاونان و کارشناسان  و مسئولان کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور که در بررسی بودجه به مجلس کمک کردند و مشاوره دادند تشکر کرده و همچنین از مسئولان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس و دیوان محاسبات نیز کمال قدردانی را داریم.

آغاز به کار جشنواره فجر ۳۶ در تنها استان بدون سینما!
دنبال کنید


وی ادامه داد:‌لازم می دانم از معاونت قوانین ، نظارت و اجرایی مجلس، اداره کل تنظیم قوانین، صحن و امور کمیسیون ها، تقنین قوانین ، تحریرات، چاپخانه، تکثیر، تدوین مذاکرات و دبیران کمیسیون های تخصصی که در این مدت مستمرا به ما کمک کرده اند تشکر می کنیم.


دکتر لاریجانی گفت: از دفتر هیأت رئیسه، اتاق فرمان و صوت و تصویر نیز تشکر کرده  و از اداره کل مهندسی، پشتیبانی و ترابری، امور فنی، تدارکات، نیروهای خدمات صحن علنی و کمیسیون های مجلس تشکر می کنیم که همکاری سازنده ای داشتند.


رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لازم می دانم از روابط عمومی و امور خبری خبرگزاری خانه ملت، کارکنان قسمت های مختلف مجلس تشکر کرده و از مرکز حراست، یگان حفاظت، نیروی انتظامی مستقر در مجلس نیز کمال قدردانی را دارم.


وی ادامه داد: از کلیه خبرنگاران، فیلمبرداران، گزارشگران، عوامل تولید و پخش به ویژه پخش رادیو فرهنگ و کلیه دست اندرکاران بخش های خبری صدا و سیماتشکر می کنم. از کلیه دست‌اندرکاران و خبرنگاران امور مجلس جراید و نشریات مختلف، خبرگزاری های رسمی کشور و سایت های خبری نیز قدردانی می کنیم که این روزها در انتقال مصوبات به مردم همکاری داشتند.


دکتر لاریجانی افزود: لازم می دانم از همه همکاران گرامی که صبورانه در این ایام که یک مقدار شرایط کشور سخت بود و منابع نیز محدود بود این منابع را به همه موارد ضروری توزیع عادلانه کردیم تشکر کنم که با مساعدت خود منجر به تصویب بودجه شدند.

نیروی انتظامی از شماره گذاری خودروهای بی‌کیفیت جلوگیری کند
دنبال کنید


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما مجبور شدیم گاهی صحبت کسی را قطع کنیم یا تذکرات به موقع را نشنویم ما را عفو کنید./


پایان پیام                      

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi