جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد: اعلام آمادگی بنیاد برکت برای سرمایه گذاری تا۱۵۰ میلیارد تومان

وی اظهار داشت: اجرای ۲۰ باب مسجد با اعلام بنیاد برکت به سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور و اعلام این سازمان به استان تا پایان آذر ماه ۹۴ ازمفاد این تفاهم نامه است. به گفته دکتر خادمی، ۵۰ کلاس درس علاوه بر مدارس در دست اجرا، توسط بنیاد برکت و براساس تفاهم نامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

وی اظهار داشت: اجرای ۲۰ باب مسجد با اعلام بنیاد برکت به سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور و اعلام این سازمان به استان تا پایان آذر ماه ۹۴ ازمفاد این تفاهم نامه است.

به گفته دکتر خادمی، ۵۰ کلاس درس علاوه بر مدارس در دست اجرا، توسط بنیاد برکت و براساس تفاهم نامه منعقد شده بین این بنیاد و نوسازی مدارس در سطح استان احداث می گردد.

وی تصریح کرد: پروژه های زیر ساختی برای سه منطقه زیلایی، پیچاب و دیشموک در اختیار این بنیاد  قرار گرفته تا پس از مطالعه لازم حداکثر دو ماه آینده اطلاعات لازم برای ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) جهت اعلام نظر و اجرا ارسال گردد.

استاندار ابراز داشت: تعداد شش طرح سرمایه گذاری در چار چوب طرح های تدبیر بنیاد  برکت، توسط معاونت برنامه ریزی استانداری به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) معرفی می شود تا این بنیاد طی سه ماه آینده نسبت به بررسی آنها اقدام و نتیجه را به استان اعلام نماید.

خادمی افزود: تعداد یکهزار نفر جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه به هر کدام پنج میلیون تومان از طریق کمیته امداد حضرت امام (ره) استان به بنیاد برکت معرفی می شود تا پس از بررسی و تایید به بانک عامل جهت پرداخت اعلام گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورت اجازه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعداد ۱۵ خانه ترویج کشاورزی جهت توسعه خدمات ترویجی توسط این بنیاد در مناطق محروم استان احداث می گردد و نقاط مورد نظر از سوی جهاد کشاورزی استان معرفی می شود.

کلید توسعه معادن خراسان رضوی در جذب سرمایه و ارتقای دانش معدنکاری است
دنبال کنید

استاندار یادآور شد: با توجه به ماموریتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و بنیاد برکت دارد، اگر بخواهیم در کشور مناطق  محروم را به عنوان نقطه هدف این ماموریت انتخاب کنیم، کهگیلویه وبویراحمد یکی از اولویت دارترین  این نقاط است.

خادمی ابراز داشت: سرمایه گذاری بخصوص دولتی در این استان کم صورت گرفته و امیدواریم با همراهی مردم و کمک دولت از ظرفیت های این ستاد به خوبی بهره برد.

وی تصریح کرد: بنیاد برکت هم انگیزه و اراده برای کمک به این استان را دارد و هم سرمایه، توان مالی و فنی و ما هم راغب و آمادگی داریم در همه بخش های  کشاورزی، صنعت و خدمات طرح های مهمی را به این بنیاد برای سرمایه گذاری ارائه دهیم.

استاندار یادآور شد: شهرک‌ صنعتی خان‌احمد و شهرک صنعتی دهدشت با همه ظرفیت و امکانات آمادگی برای ایجاد صنایع بزرگ توسط بنیاد برکت را دارد.

دکترخادمی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مؤسسات، بنگاه‌ها و بنیادهایی همچون برکت برخی از مشکلات این استان با سرمایه‌گذاری آنها برطرف شود.

استاندار، یکی دیگر از اقداماتی را که بنیاد برکت در این استان می‌تواند انجام دهد، ساخت اماکنی همانند مسجد و مدرسه دانست و گفت: هیچ نقطه‌ای از استان و روستایی این استان نیست که مردم از ما تقاضای ساخت مسجد را نداشته باشندو بنیاد برکت می تواند در این رابطه ما را یاری کند.

مدیرعامل بنیاد برکت هم با بیان اینکه، توانمندسازی اقتصادی از اهداف مهم این بنیاد است وباید برای رشد و شکوفایی ظرفیت های اقتصادی تلاش کنیم، گفت: این بنیاد برای اجرای ۱۶ طرح اقتصادی در کهگیلویه وبویراحمد، آمادگی کامل دارد.

‌۴۷۳ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود/ مردم در دولت مردمی تغییرات را احساس می‌کنند
دنبال کنید

عارف  نوروزی گفت: ۵۱ درصد سهم منابع طرح‌های اقتصادی توسط دولت و ۴۹ درصد توسط این بنیاد پرداخت می‌شود و ما تلاش می‌کنیم و سعی ما براین است تا فعالیت اقتصادی در یک دوره ۳ تا ۵ ساله در این استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه، کهگیلویه و بویراحمد یکی از نقاط هدف برای اجرای طرح های توانمند سازی اقتصادی این بنیاد است، اظهار داشت: کار اجرای چند طرح اقتصادی، خدماتی و آموزشی در این استان  پیشترآغاز شده است  که سرآغازی برای مشارکت در توسعه این استان است.

وی تصریح کرد: این آمادگی را داریم که ۱۶ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان را اجرا کنیم و محدودیتی برای اجرای این طرح‌ها در این استان وجود ندارد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi