شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهمین جشنواره نظام مشارکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد

دهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منظور تجلیل از فعالان عرصه نظام مشارکت برگزار شد. دبیر نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت از طریق اجرای نظام پیشنهادات بیش از ۵۰۰ر۴۱۲ر۲۸۸ر۸۳۸ر۵ ریال صرفه و سود اقتصادی داشته است. عبدالرسول رضایی افزود: در حال حاضر نظام مشارکت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

دهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منظور تجلیل از فعالان عرصه نظام مشارکت برگزار شد.

دبیر نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت از طریق اجرای نظام پیشنهادات بیش از ۵۰۰ر۴۱۲ر۲۸۸ر۸۳۸ر۵ ریال صرفه و سود اقتصادی داشته است.

عبدالرسول رضایی افزود: در حال حاضر نظام مشارکت، نظامی تغییر یافته از نظام سنتی و قدیمی به شمار رفته و رواج و گسترش آن در مدیریت‌های خرد و کلان از اهمیت ویژِه‌ای برخوردار است.

پایه‌گذاری نظام مشارکت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از سال ۸۰ صورت گرفت که با استقبال و همکاری مسئولان و مدیران سابق و حال حاضر وزارت نفت همراه شد. دبیر نظام مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران عنوان داشت: از‌ مجموع  42435 پیشنهاد ارائه شده از سوی کارکنان و کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، ۱۳۸۰ پیشنهاد عملیاتی شده که صرفه و سود این پیشنهادات بیش از ۵۰۰ر۴۱۲ر۲۸۸ر۸۳۸ر۵ ریال برآوردشده است.

رضایی افزود: در سال ۱۳۹۲ بیش از ۴۵۰۰ پیشنهاد ارائه شده و از این تعداد  206 پیشنهاد تصویب و اجرایی شده است. وی افزود: صرفه اقتصادی نظام پیشنهادات در وزارت نفت در سال ۹۲ حدود ۳۹۲ر۵۹۴ر۴۲۷ر۳۸۶ر۹۷ ریال بوده است.

رضایی افزود: تقویت روح ابتکار و حس مسئولیت در کارکنان، امکان استفاده از تجارب عملی و نظرات و اندیشه‌های کارکنان، ایجاد زمینه افزایش تحرک و کارایی در مدیران و ایجاد انضباط در محیط کار از جمله فواید اجرای نظام مشارکت است. وی افزود: ایجاد رضایت و امنیت ‌خاطر در کارکنان به علت داشتن راهی برای بیان امور مربوط به خود، ایجاد زمینه مناسب برای پذیرش تغییر و تحول در کمیت و کیفیت کار، افزایش قدرت عملی مسئول اجرایی سازمان در اجرای تصمیمات، جلوگیری از خودبینی، خودکامگی و ایجاد جو کنترل اعضا بر یکدیگر و نیز افزایش توان کارکنان برای مردم‌سالاری و خودفرمانی از دیگر اثرات ترویج نظام مشارکت است. رضایی افزود: مسئولان استانی در ادارات و سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز می‌توانند با ایجاد نظام مشارکت و دریافت نظرات و پیشنهادات ارائه شده از سوی مردم و کارکنان خود، به حل مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی استان کمک کنند.

امسال نرخ بنزین افزایش نمی‌یابد
دنبال کنید

به گزارش روابط عمومی نفت وگاز گچساران، دهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور جمعی از مسئولان این شرکت در گچساران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و با شعار “نظام پیشنهادها وکارآفرینی،ابزارهایی برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی درایران اسلامی” برگزار شد، گزارشی از دریافت  4500 پیشنهاد ، توسط دبیرخانه نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ۰۰۰ر۵۰۰ر۶۳۹ر۵۴۰ر۱ سود و صرفه برای این شرکت در طی سال جاری، ارائه شد..

گفتنی است در دهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران از ۱۰۰ نفر از فعالان عرصه نظام مشارکت، پیشنهاد دهندگان برتر، برترین پیشنهادهایی که بیشترین سود و صرفه اقتصادی را در پی داشته است، حامیان پیشنهادات، مهندسان بررسی‌کننده پیشنهادات، مدیران حامی و دبیران برتر نظام پیشنهادات در این شرکت تجلیل شد.

باهمراهی و همدلی نیروهای پرتوان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و از میان پیشنهادهای آنها یک پیشنهاد بعنوان پیشنهاد برتر ملی معرفی شده است و این شرکت به مقام سوم کشوری دست یافت .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi