جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با حضور دکترخادمی دانشکده فنی و مهندسی پیام نور کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد

دکترسیدموسی خادمی، ارتقا سطح کیفی و علمی دانشگاه ها را از دیگر اولویت های اساسی این استان دانست و تاکید کرد: توسعه رشته های تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا باید در قالب برنامه های اصلی دانشگاه های استان قرار گیرد. وی اظهار داشت: بیش از ۵۵ هزار دانشجو در ۲۲ واحد دانشگاهی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11710
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

دکترسیدموسی خادمی، ارتقا سطح کیفی و علمی دانشگاه ها را از دیگر اولویت های اساسی این استان دانست و تاکید کرد: توسعه رشته های تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا باید در قالب برنامه های اصلی دانشگاه های استان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: بیش از ۵۵ هزار دانشجو در ۲۲ واحد دانشگاهی در این استان مشغول به تحصیل می باشند، بطوریکه ۱۵هزار نفر آنها در ۸۰ رشته مختلف در دانشگاه پیام نور مشغول تحصیل هستند.

 رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: این ساختمان دارای ۶ آزمایشگاه و ۱۵ کلاس درس با ظرفیت بیش از دو هزار دانشجو در رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی است و در مدت دو سال ساخته شد.

نجیب‌زاده با بیان اینکه، سایت دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج ۵/۵ هکتار است در خصوص توسعه دانشگاه پیام نور استان، افزود: فضای آزمایشگاهی این دانشگاه با زیربنای یک هزار و ۱۵۰ متر مربع با پیشرفت ۵۰ درصد و اعتبار ۸ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی اظهار داشت: ساختمان فرهنگی مذهبی این دانشگاه با زیر بنایی یک هزار و ۲۰۰متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۴۰ درصد و ساختمان اداری آن با زیر بنای ۸۵۰ متر مربع، پیشرفت ۸۵ درصد و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در حال ساخت است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi