جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی وزیر کشور به مقام شهدای گمنام یاسوج ادای احترام کرد

 محمدحسین مقیمی به همراه دکترسید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی استان در این آیین اقدام به غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدای یاسوج کردند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11547
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

 محمدحسین مقیمی به همراه دکترسید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان اجرایی استان در این آیین اقدام به غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدای یاسوج کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس این استان یک هزار و ۸۴۳ شهید، ۹ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۳۱۷ آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرد.

سید مصطفی مهدی افزود: ۵۲۸ گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۳۶۱ مورد ساماندهی شده، ۲۰ مورد در حال ساماندهی بوده و ۱۴۷ مورد نیز ساماندهی نشده است.

وی بیان کرد: ۳۸ شهید گمنام در ۱۲ گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد مدفون هستند که از این تعداد هفت نفر در دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان به خاک سپرده شده اند و ۳۱ نفر نیز پس از دوران دفاع مقدس وارد استان شدند.

مهدی اظهار کرد: حمایت های همه جانبه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان علاوه بر ایجاد احساس رضایت بین آنان موجب شده که جامعه ایثارگری استان جزو همسوترین قشرها با سیاست ها و رویکردهای دولت در زمینه ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران شود.

دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در نشست شورای اداری این استان و دیدار با فرمانداران و جمعی از بخشداران و دهیاران استان از سایر برنامه های سفر یک روزه محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور به یاسوج است.

فرضیه‌های جنگ نفتی اشتباه است
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi