پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت نفت منابعی در صندوق توسعه ملی ندارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در واکنش به خبر وجود منابع ۶ میلیاردی وزارت نفت در صندوق توسعه ملی گفت: وزارت نفت پولی در این صندوق ندارد و بنا نبود این وزارتخانه، از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند. جعفر قادری، در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه ٢٩ بهمن‌ماه) درباره خبر یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در واکنش به خبر وجود منابع ۶ میلیاردی وزارت نفت در صندوق توسعه ملی گفت: وزارت نفت پولی در این صندوق ندارد و بنا نبود این وزارتخانه، از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند.

جعفر قادری، در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه ٢٩ بهمن‌ماه) درباره خبر یکی از خبرگزاریها مبنی بر وجود منابع ۶ میلیارد دلاری وزارت نفت در صندوق توسعه ملی و استفاده نکردن این دستگاه از این منابع، به خبرنگار شانا گفت: وزارت نفت پولی در این صندوق ندارد، ممکن است بحثهایی باشد، چون ما سالهای گذشته اجازه دادیم مبالغی را برای پیمانکارانی که طرحهای بالادستی نفت را اجرا می‌کنند، تسهیلات داده شود.

این نماینده مجلس بابیان این‌که ممکن است وزارت نفت با صندوق توسعه ملی توافقاتی انجام داده باشد، افزود: این پول با تضمین دولت برای اعطای تسهیلات به بخش خصوصی و برای سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی و حوزههای مشترک مشخص شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: چیزی که در مجلس مطرح‌شده بود، به این طریق بوده است و به‌طور کل بنا نبود وزارت نفت، از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند.

به گزارش شانا، دیروز (سه‌شنبه) یکی از خبرگزاریها مدعی شده بود: وزیر نفت امروز بیش از ۶ میلیارد دلار منابع مسدود شده در صندوق توسعه ملی دارد که در یک سال و نیم گذشته از آنها استفاده نکرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi