پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

از ظرفیت‌های خالی برای ایجاد توریسم ورزشی استفاده شود

سید شریف حسینی: از ظرفیت‌های خالی برای ایجاد توریسم ورزشی استفاده شود عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به صحبت‌های اخیر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در باره توجه به توریسم ورزشی گفت: باید از ظرفیت‌ها خالی در ایجاد این نوع توریسم استفاده شود اما تا امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11502
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶


سید شریف حسینی:


از ظرفیت‌های خالی برای ایجاد توریسم ورزشی استفاده شود


عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به صحبت‌های اخیر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در باره توجه به توریسم ورزشی گفت: باید از ظرفیت‌ها خالی در ایجاد این نوع توریسم استفاده شود اما تا امروز برنامه مدون و استراتژی مشخصی در این باب وجود نداشته است.


سید شریف حسینی توضیح داد: با توجه به امکانات برخی رشته‌های ورزشی که در کشور وجود دارد مانند رشته کشتی می‌توانیم توریسم ورزشی را فعال کنیم اما این کار نیاز به فرهنگ‌سازی و فراهم کردن امکانات دارد.


نمایند مردم اهواز در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: تیم‌ها ملی ما در برخی کشورها اردوهای آمادگی‌سازی برگزار می‌کند و برای آن کشورها درآمدزایی می‌کند بنابراین لازم است ما نیز از ظرفیت‌ها خالی کشور استفاده و توریسم ورزشی را در رشته‌هایی که امکانات آن را داریم برپا کنیم.


وی تاکید کرد که توریسم ورزشی برگزاری مسابقات و میزبانی رقابت‌هایی در سطح آسیایی نیست بلکه ایجاد فضایی برای برپایی اردوهای آمادگی سازی در شهرها خوش آب و هوا است. البته این کار اگر رونق بگیرد می‌تواند به وزارت ورزش و اقتصاد کشور کمک کند اما تا آن روز فاصله زیادی داریم.


عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد:‌در حال حاضر وزارت ورزش نمی‌توان برای کسب درآمد بر توریسم ورزشی حساب کند این موضوع نیاز به برنامه مدون و استراتژی دائمی و عملیاتی دارد که فعلا چنین موضوعاتی وجود خارجی ندارد و تنها در حد طرح است./

اسامی امامزادگان و اماکن متبرکه استان کهکیلویه و بویر احمد
دنبال کنید


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi