چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: ۳۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در این استان افتتاح و کلنگ زنی شد

دکترسیدموسی خادمی در شورای برنامه ریزی با تقدیر و تشکر از مردم استان در خلق حماسه بی نظیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور شد: از ۳۳۹ طرح ها و پروژه، ۲۹۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۴۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان افتتاح و کنگ زنی شدند. استاندار تصریح کرد: از مجموع ۳۳۹

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11464
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

دکترسیدموسی خادمی در شورای برنامه ریزی با تقدیر و تشکر از مردم استان در خلق حماسه بی نظیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور شد: از ۳۳۹ طرح ها و پروژه، ۲۹۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۴۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان افتتاح و کنگ زنی شدند.

استاندار تصریح کرد: از مجموع ۳۳۹ طرح و پروژه افتتاحی و کلنگ زنی این استان در ایام الله دهه فجر، ۴۲ طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان در بخش اقتصادی است که ۳۸ مورد آن افتتاحی و چهار مورد آن کلنگ زنی بود.

دکتر خادمی بیان کرد: از ۲۹۷ پروژه ی عمرانی، ۲۶۵ پروژه افتتاح  و ۳۲ پروژه کلنگ زنی شدند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: این طرح ها و پروژه ها، زمینه برای اشتغال مستقیم یک هزار و ۱۰ نفر  را فراهم کرده است.

دکترخادمی ابراز داشت: ۶۹ پروژه در شهرستان گچساران، ۴۸ پروژه  در دنا و در بهمئی ۳۶ مورد، کهگیلویه ۲۷، لنده ۱۶، چرام ۱۷، باشت ۲۶، بویراحمد ۱۰۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار ابراز داشت: این طرح ها و پروژه ها در بخش های خدمات شامل گاز، مخابرات، برق، آب و فضاهای آموزشی، خوابگاهی، ورزشی و دانشگاهی، آبرسانی، کشاورزی، مرغداری، مجتمع های گلخانه ای، بهسازی و عمران شهری، ساختمان های اداری، زیر بنایی، شبکه های جاده ای، خانه های بهداشت و طرح های تولید و اقتصادی بودند.

وی یادآورشد: برخی از طرح ها و پروژه ها که درصد بسیار کمی از تکمیل شدن آنها باقی مانده بود با تلاش به عمل آماده از سوی مجریان، صدرصد تکمیل و مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفتند و به لیست پروژه ها اضافه شدند.

نامه ای به شورای نظارت دانشگاه یاسوج / دانشگاه یا باشگاه سیاسی؟
دنبال کنید

سیدموسی خادمی گفت: رویکرد اصلی در زمینه طرح هایی که افتتاح شدند و رسما به بهره برداری رسیدند، این بود که صدرصد تکمیل، قابلیت بهره برداری نهایی و استفاده لازم را برای مردم داشته باشند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همراه با معاونین و جمعی از مدیران استانی در هشت روز سفر به شهرستان های، دنا، چرام، لنده، کهگیلویه، بهمئی، گچساران، باشت و در شهرستان بویراحمد با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و حضور در یکی از خانواده های شهدا و همچنین دیدار رو در رو با مردم در مراسم جشن ایام الله دهه فجر و در آیین افتتاح و کلنگ زنی  طرح ها و پروژه های شهرستان ها شرکت کردند.

از دیگر اهداف سفرهای استاندار در راستای توسعه استان بخصوص رفع محرومیت از روستاها، ارتقاء شاخص های به لحاظ کمی و کیفی، شتاب بخشی به پروژه های در دست اجرا، رشد شاخص های بهداشتی و درمانی، افزایش سطح همدلی و همبستگی بیشتر مردم استان و دولت برای تحقق و رسیدن به آرمان های مشترک بود.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi