پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونق اقتصادی کشور بر پایه تولید،دغدغه دولت و مجلس است

دکتر لاریجانی در جمع راهپیمایان اصفهانی: رونق اقتصادی کشور بر پایه تولید،دغدغه دولت و مجلس است رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مجلس در حال رفع نگرانی برای تولید در بخش‌های مختلف هستند، تصریح کرد: از محورهای مهم کار مجلس این بود که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11429
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲


دکتر لاریجانی در جمع راهپیمایان اصفهانی:


رونق اقتصادی کشور بر پایه تولید،دغدغه دولت و مجلس است


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مجلس در حال رفع نگرانی برای تولید در بخش‌های مختلف هستند، تصریح کرد: از محورهای مهم کار مجلس این بود که اقتصاد کشور بر پایه تولید رونق پیدا کند.


رونق اقتصادی کشور بر پایه تولید،دغدغه دولت و مجلس است 3

دکتر علی لاریجانی صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ بهمن) در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم اصفهان شرکت کرد و در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش مجلس برای آماده‌سازی و تصویب لایحه بودجه ۹۴ گفت: بودجه سال ۹۴ در حال آماده شدن است و یکی از محورهای اصلی و مهم کار ما این بود که اقتصاد کشور بر پایه تولید رونق پیدا کند.


رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: رشد اقتصادی کشور در شرایط منفی به سوی مثبت حرکت کرد و این امر نشان می‌دهد که بخش‌های مختلف در دولت و مجلس در تلاش برای رفع کردن این نگرانی هستند.


وی تصریح کرد: امسال در بودجه تلاش شد تا محور کار بر مبنای رونق تولید چه در بخش کشاورزی و چه در بخش صنعت، متمرکز شود که به نظر من این اقدامات در حال حرکت در مسیر درستی است، ضمن آنکه هر بخش دارای مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi