پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس

خجسته خبر داد: تشکیل کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از تشکیل کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس خبر داد و گفت: مجلس با جدیت طرح مذکور را پیگیری می‌کند تا بتواند اجرای آن را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11296
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۱۶


خجسته خبر داد:


تشکیل کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از تشکیل کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس خبر داد و گفت: مجلس با جدیت طرح مذکور را پیگیری می‌کند تا بتواند اجرای آن را به انتخابات مجلس دهم برساند.


تشکیل کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس 3

امیر خجسته درباره آخرین وضعیت طرح استانی شدن انتخابات مجلس،‌ افزود: با توجه به درخواست نمایندگان برای استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی لذا ۷۰ نماینده این طرح را به امضا رساندند.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت کلیات آن در کمیسیون به تصویب رسید.


این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه اکنون کمیته‌ای برای بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس تشکیل شده است، تصریح کرد:‌ این کمیته مرکب از نمایندگانی از وزارت کشور، وزارت اطلاعات و تعدادی از نمایندگان مجلس است تا این طرح با دقت بیشتری مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


وی یادآور شد:‌ اکنون کمیته بررسی طرح استانی شدن انتخابات مجلس در حال انجام کارهای تخصصی است و تلاش دارد با اتمام کار خود این طرح را به صحن علنی مجلس تقدیم کند تا در نهایت به تصویب برسد.


خجسته با مثبت ارزیابی کردن طرح استانی شدن انتخابات مجلس یادآور شد: این طرح باعث می‌شود که سطح نمایندگان افزایش یابد و چهر‌ه‌های اثرگذاری وارد مجلس شوند؛ از سویی دیگر با استانی شدن انتخابات مجلس بیشتر توجه بر استان‌ها متمرکز می‌شود و مشکلات شهرستان‌ها نیز به صورت کلی بررسی خواهد شد.

ایجاد شهر جدید در عسلویه
دنبال کنید


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ مجلس با جدیت طرح مذکور را پیگیری می‌کند تا بتواند اجرای آن را تا انتخابات مجلس دهم برساند./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi