یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجازی: ساخت مرگ ماهی تجربه جدیدی بود

کارگردان فیلم سینمایی مرگ ماهی گفت: ساخت این اثر سینمایی تجربه جدیدی نسبت به دیگر آثار من محسوب می شود. به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین الملی فیلم فجر، مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «مرگ ماهی» روز یک شنبه ۱۹ بهمن در سالن اصلی سینما آزادی برگزار شد که در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11289
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

کرونا :

حجازی: ساخت مرگ ماهی تجربه جدیدی بود

کارگردان فیلم سینمایی مرگ ماهی گفت: ساخت این اثر سینمایی تجربه جدیدی نسبت به دیگر آثار من محسوب می شود.
حجازی: ساخت مرگ ماهی تجربه جدیدی بود

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین الملی فیلم فجر، مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «مرگ ماهی» روز یک شنبه ۱۹ بهمن در سالن اصلی سینما آزادی برگزار شد که در آن روح الله حجازی کارگردان، حسام محمودی، بهرنگ علوی، علی افشار راد، رضا غفار نژاد، هادی علی محمدی، پانته آ بهرام، مروارید کاشیان بازیگران فیلم حضور داشتند.
در ابتدای این نشست روح الله حجازی کارگردان این فیلم گفت: خوشحال ام که «مرگ ماهی» به بخش مسابقه راه پیدا کرد و من بازتاب های متفاوتی نسبت به فیلم دریافت کردم،برای کسانی که فیلم های قبلی من را دیده اند باید بگویم، این فیلم با فیلم های قبلی من متفاوت است. شاید عده ای دوست دارند فیلم های من را با همان ساختار ببینند اما می خواهم در این فیلم نظرم را عمیق تر مطرح کنم.
حجازی افزود: این نوع فیلمسازی از نظر ساختاری و مناسبات رفتاری و روابط بین آدم ها سخت است و با ساخت آن تجربه جدیدی کسب کردم، و ساخت فیلم با این تعداد پرسنل در فضای بسته کار سختی است.
این کارگردان سینما همچنین درپاسخ به سوال یکی از حاضرین درباره نسبت دادن تشابه این فیلم به فیلم مادر علی حاتمی گفت: این موضوع به زمان نشست مطبوعاتی در برج میلاد تعلق دارد، فیلم را به لیلا حاتمی تقدیم کردم و سو برداشت شده است.
کارگردان مرگ ماهی در ادامه تاکید کرد: از نقد سازنده  استقبال می کنم نقدی که در آن توهین نباشد.
ریما رامین فر بازیگر این فیلم در بخشی از این نشست گفت: مرگ ماهی را با عشق بازی کردم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi