جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۳ ایراد مهم مصوبه کمیسیون تلفیق برای حذف خانوارهای پر درآمد

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،جعفر قادری در گفتگو با مهر، مصوبه کمیسیون تلفیق در راستای حذف خانوارهایی که بیش از ۲٫۵ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند مصوبه‌ای مناسب خواند و گفت: این مصوبه دارای ایراداتی است که باید رفع شود. نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تشریح این ایرادات اظهار داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11278
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،جعفر قادری در گفتگو با مهر، مصوبه کمیسیون تلفیق در راستای حذف خانوارهایی که بیش از ۲٫۵ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند مصوبه‌ای مناسب خواند و گفت: این مصوبه دارای ایراداتی است که باید رفع شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تشریح این ایرادات اظهار داشت: برای تعیین حداکثر حقوق خانوار باید تعداد اعضای خانوار در نظر گرفته شود و برای خانواده‌هایی که جمعیت بیشتری دارند، حداکثر حقوق افزایش یابد.

وی ادامه داد: علاوه بر این هزینه زندگی در شهرها و روستاها متفاوت است. بنابراین باید حداکثر حقوق را در این مصوبه برای شهرهایی که هزینه زندگی در آنها بالاتر است، افزایش دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: نقطه ضعف این مصوبه این است که به ثروت افراد توجه نکرده است. حداکثر حقوقی که برای افرادی که باید از دریافت یارانه حذف شوند، در نظر گرفته شده است، برای خانوارهایی کافی است که خانه یا زمین داشته باشند. بنابراین باید این حداکثر حقوق برای خانواده‌هایی که خانه و یا زمین ندارند نیز افزایش یابد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi