شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برکناری من برنامه‌ریزی شده بود

وی افزود: بعد از یکی دو ساعت در سایت رسمی باشگاه اعلام شد که من برکنار شده‌ام. برای من افتخار بزرگی بود که در تیم بزرگ تراکتورسازی سرمربی شوم. از همه هوادارانی که از روز اول مرا حمایت کردند، تشکر می‌کنم. از روز گذشته نیز برخی هواداران نسبت به برکناری من واکنش نشان دادند. آنها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11275
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۳۶

وی افزود: بعد از یکی دو ساعت در سایت رسمی باشگاه اعلام شد که من برکنار شده‌ام. برای من افتخار بزرگی بود که در تیم بزرگ تراکتورسازی سرمربی شوم. از همه هوادارانی که از روز اول مرا حمایت کردند، تشکر می‌کنم. از روز گذشته نیز برخی هواداران نسبت به برکناری من واکنش نشان دادند. آنها مقابل خانه من آمده و تلفنی تماس داشتند. من از تک تک هواداران تشکر کرده و دست آنها را می‌بوسم.

سرمربی برکنار شده تراکتورسازی تبریز درباره اینکه برکناری‌اش از قبل برنامه‌ریزی شده بود یا نه، گفت: درباره نتایج تراکتورسازی هواداران و کارشناسان باید نظر بدهند. از ابتدای فصل با جمشید نظمی قرارداد امضا کردم و او برنامه سه ساله خواست. برنامه هم خوب جلو می‌رفت و بعد از پیش رفتن برنامه هفته‌های چهارم و پنجم بود که هیئت مدیره جدید تشکیل و عباسی هم قائم مقام باشگاه شد. این موضوع باعث شد دست نظمی بسته شود و آنطور که باید نمی‌توانست به باشگاه کمکی کند. او وقتی دید اوضاع اینگونه شده است، از مدیرعاملی باشگاه استعفا داد.

خطیبی خاطرنشان کرد: این مسائل برنامه‌ریزی شده بود. عباسی سرپرست باشگاه شد تا جو تبریز را ببیند و بعد از آرام شدن شرایط مدیرعامل باشگاه شود. آنها برنامه‌های خود را از همان ابتدا داشتند و کمکی هم به تیم نکردند. هنگامی که عباسی سرپرست موقت شد من هر خواسته‌ای از باشگاه داشتم عملی نشد، به ویژه در فصل نقل‌وانتقالات که مهره‌های موردنظر ما جذب نشدند. البته آندرانیک تیموریان بازیکن بزرگی است که به تراکتورسازی آمده اما فکر می‌کنید او چگونه به تراکتورسازی آمد؟ مسئولان باشگاه پول احمد آل‌نعمه را ندادند و او هم از دست مسئولان تراکتورسازی ناراحت بود. من هم گفتم حالا که آل‌نعمه را نگه نداشتید پول این بازیکن را به تیموریان بدهید تا بتوانیم او را جذب کنیم. یعنی ما برای باشگاه بار مالی نداشته‌ایم.

معاون سیاسی: اساسی ‌ترین دغدغه و رسالت دینی ما توجه به فرهنگ و حقیقت مهدویت است
دنبال کنید

وی افزود: از زمانی که اینها آمدند تیم ما به هم ریخت. آقایان برنامه سه ساله ما را به هم زدند. بعد از قهرمانی در نیم‌فصل نه تشکری کردند و نه مصاحبه‌ای که بگویند از نتایج راضی هستند تا دلگرم شویم. بعد از آن هم پول بازیکنان را ندادند که تمرکز تیم به هم ریخت و خواسته‌های کادرفنی انجام نشد. کاری کردند که آلوسی، بدنساز تیم از تبریز فرار کرد و مربی هم که من معرفی کردم به دلیل بی‌پولی جذب نشد.

سرمربی برکنار شده تراکتورسازی درباره اینکه گفته می‌شود تونی اولیویرا قرار است جانشین او شود، اظهار داشت: من کاری با این مسائل ندارم اما مطمئنم سرمربی بعدی تراکتورسازی هم در آینده حرف‌های مرا می‌زند. در باشگاهی که ساختار ضعیفی دارد و مدیرعامل و هیئت مدیره فقط امروز را می‌بینند و به آینده کاری ندارند، مشخص نیست آینده‌اش چه می‌شود. تیمی مانند سپاهان که برنامه سه و پنج ساله می‌گذارد موفق می‌شود و من فکر می‌کنم با این شرایط تراکتورسازی در آسیا به مشکل بر می‌خورد. شما ببینید که با تراکتورسازی چه رفتاری کردند و حتی یک تشکر هم نکردند. بالاخره ما زحمت کشیده بودیم و حتی اولیویرا که برای این تیم زحمت کشیده بود، دیدید چگونه بدرقه شد. نوع بدرقه مجید جلالی را هم دیدید و حتی نظمی که این تیم را قهرمان جام حذفی کرده بود، به نوع بدی بدرقه شد.

خطیبی با اشاره به بازیکنانی که فصل پیش در تراکتورسازی بودند، گفت: بازیکنان سال گذشته زحمت کشیده بودند و تیم را قهرمان جام حذفی کردند اما بد بدرقه شدند. اینها که می‌گویند هوادار، باید بدانند هوادار مرز، عقل و فکر دارد. هوادار را گول نزنیم، این آقایان در مصاحبه‌های‌شان می‌گویند هوادار، هوادار اما در نظرسنجی که بین هواداران انجام شده بود تا مدیرعامل را انتخاب کنند، عباسی هفت هشت رأی آورده بود. این آرا را هم خودش و هئیت مدیره داده بودند.

نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم می روند
دنبال کنید

وی ادامه داد: در این نظرسنجی شفق، آجورلو و جعفری حضور داشتند که مردم اکثراً به این عزیزان رأی دادند. اگر می‌گویند هوادار باید نظر آنها را هم در نظر بگیرند اما چرا اینگونه نشد؟ من هر وقت بازیکن خارجی به عباسی معرفی کردم، برادرش صحبت می‌کرد. من می‌خواهم بدانم برادر ایشان چه کاره است. برای تراکتورسازی در تهران دفتر زده‌اند اما مگر تیم برای تهران است؟ تیم برای تبریز است و باید در این شهر هم دفتر داشته باشد.

سرمربی برکناری شده تراکتورسازی گفت: مردم و هواداران در آینده خواهند دید که ما چه زحمتی کشیدیم و البته آنها خودشان می‌دانند. ضربه‌ای که این آقایان به تراکتورسازی زده‌اند در تاریخ بی‌نظیر خواهد بود. آینده همه چیز را نشان می‌دهد اما فکر می‌کنم تیم باید در آرامش باشد و حمایت شود. هر شرایطی به وجود می‌آید نتایج باید بهتر شود و امیدوارم کادرفنی بعدی در تراکتورسازی موفق باشد. باز هم از هواداران و بازیکنان با تعصب تراکتورسازی تشکر می‌کنم.

خطیبی با بیان اینکه قرارداد پارسال بازیکنان تراکتورسازی بالای ۲۲ میلیارد بود اما امسال نصف پارسال بوده است و میانگین سنی ۲۵ ساله تیم نیز نسبت به پارسال پنج سال کاهش یافته است،‌ درباره سکوت مسئولان این باشگاه در خصوص برکناری‌اش گفت: آنها خودشان می‌دانند که اگر حرف بزنند من خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهم داشت و به همین دلیل سکوت کرده‌اند. من با اسناد صحبت می‌کنم و مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi