جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۶۴ پروژه با حضور استانداردر شهرستان گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد

دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی و جمعی از مدیران استانی و مسئولین محلی با حضور در گلزار شهدای جنگ تحمیلی و هفت شهید انقلاب اسلامی این شهرستان با قراعت فاتحه با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11235
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی و جمعی از مدیران استانی و مسئولین محلی با حضور در گلزار شهدای جنگ تحمیلی و هفت شهید انقلاب اسلامی این شهرستان با قراعت فاتحه با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

با حضور استاندار وهیات همراه  ۱۱ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران به نمایندگی از ۶۴ پروژه رسما مورد بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرای آنها آغاز شد.

این طرح ها و پروژه ها بیشتر در بحش فضاهای آموزشی، خدمات شهری، کشاورزی  و طرح های توسعه ای روستائی هستند.

دانشگاه علمی کاربردی شماره یک گچساران با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع از پروژه ها مهمی این شهرستان است که با حضور دکتر خادمی افتتاح شد.

فضای آموزشی این دانشگاه از ۲۴ کلاس درس، آزمایشگاه و کارگاه با ظرفیت ۸۰۰ دانشجو در ساعت تشکیل شده است.

این دانشگاه ظرفیت  تعداد ۴۰۰ دانشجو در ۱۴ رشته کاردانی، گاز، محیط زیست و …. اشتغال‌زایی برای ۳۰ نفر را فراهم کرده است.

مدرسه علامه‌طباطبایی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال و زیربنای پنج هزار و ۸۱ متر مربع از طرح هایی بودند که افتتاح شدند.

پروژه ایستگاه تأمین آب اراضی  کشاورزی دژسلیمان با اشتغالزایی ۱۰۰ نفربه بهره برداری رسید.

مدرسه شش کلاسه آب‌گرمو با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و زیربنای ۱۶۹ متر مربع، دبیرستان شبانه‌روزی نمونه علم‌الهدی روستای آبگرمو به مساحت یکهزار و ۹۴۰متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال، پارک بوستان با اعتبار شش میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاحی بودند.

اعلام زمان و مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

فاز اول طرح هادی روستای تلخاب شیرین، درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی، دریاچه مصنوعی بوستان شهدای گمنام جمعا با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر گچساران ـ بهبهان با زیر بنای ۳۰۰ متر و اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، فاز دوم روشنایی حدفاصل روستای تلخاب شیرین تا ماهور باشت از دیگر پروژه‌هایی بودند که افتتاح و کلنگ زنی شدند.

ج/۲۳۸

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi