شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حجت الاسلام والمسلمین آقامیراحمد تقوی دیدار کرد

وی اظهار داشت: همچنین با استاندار در خصوص سرکشی مداوم به شهرستان های دیگرو به خصوص مناطق دور افتاده و اینکه انتظارات و خواسته مردم چیست و تلاش برای رفع آنها و یا انتقال این مشکلات و کاستی ها به مرکزنشینان کشور صحبت کردم. دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این دیدار گفت: ما تاکیدات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11198
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

وی اظهار داشت: همچنین با استاندار در خصوص سرکشی مداوم به شهرستان های دیگرو به خصوص مناطق دور افتاده و اینکه انتظارات و خواسته مردم چیست و تلاش برای رفع آنها و یا انتقال این مشکلات و کاستی ها به مرکزنشینان کشور صحبت کردم.

دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این دیدار گفت: ما تاکیدات بزرگان بخصوص بزرگان معنوی این استان را دستمایه کار، فعالیت و تلاش خود می دانیم و با توجه به اعتمادی که مردم از بزرگان دارند، این تاکیدات به عنوان راه گشای مشکلات مردم مورد توجه واقع می شوند.

وی تصریح کرد: برآورده کردن توقعات و رفع مشکلات مردم مستلزم تلاش بی شائبه مسئولان، پشتیبانی و همراهی مداوم مردم در سایه وحدت وهمدلی می باشد.

خادمی ابراز داشت: سیاست دولت بر تجلیل و تکریم بزرگان است، چرا که با اعتمادی که مردم به آنها دارند با حمایت آنها بتوانیم وظیفه بزرگی که بر دوش تک تک ما گذاشته شده است  به خوبی به انجام برسانیم. 

استاندار، حجت الاسلام و المسلمین آقا میراحمد تقوی را از بزرگان معنوی و مفاخر این منطقه ذکر کرد و گفت: جامعه و جوانان امروز ما بیش از هر زمانی نیازمند آشنایی با مفاخر خودشان هستند.

دکترخادمی از نقش و خدمات حجت الاسلام تقوی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم هم قدردان این زحمات و تلاش ارزنده شما هستند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi