چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

رازهای عجیب از کارت‌های همستر کمبت!

رازهای عجیب از کارت‌های همستر کمبت! این روزها انقدر همه سرشون به بازی کردن با همستر کامبت و گرفتن سکه‌ها و بالا بردن پرافیت گرم شده، که به برخی نکات در بازی دقت نمی‌کنند! از اونجایی که همستر کامبت هیچ وایت پیپری رو هنوز از این پروژه بزرگ بیرون نداده، پس باید رازهای اون رو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111261
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

کرونا :

رازهای عجیب از کارت‌های همستر کمبت!

رازهای عجیب از کارت‌های همستر کمبت!

این روزها انقدر همه سرشون به بازی کردن با همستر کامبت و گرفتن سکه‌ها و بالا بردن پرافیت گرم شده، که به برخی نکات در بازی دقت نمی‌کنند!

از اونجایی که همستر کامبت هیچ وایت پیپری رو هنوز از این پروژه بزرگ بیرون نداده، پس باید رازهای اون رو در دل بازیش کشف کرد، بازی‌ای که در مقایسه با سایر ایردراپ‌های تلگرامی، پیچیدگی‌ها و از طرفی جذابیت بیشتری داره و از همین طریق هم تونسته که رکوردهای مختلفی رو ثبت کنه و تبدیل به یکی از سوژه‌های داغ خبری در بسیاری از کشورها بشه.

حالا در این مطلب، می‌خواهیم چند تا از پلن‌ها و نقشه‌های احتمالی همستر کامبت رو از طریق کارت‌هایی که در بازی و بخش ماین قرار داده، با هم بررسی کنیم. در دل این کارت‌ها، رازهایی از بازی نهفته هست که می‌تونه دید خوبی از آینده اون رو به ما بده و در ابتدا، ۳ تا نکته رو درباره کارت‌ها به شما بگم تا با دید بازتری وارد این تحلیل بشیم!

تعداد کارت‌های بازی

تا به الان ۹۹ کارت در بازی همستر کامبت آزاد شده که از طریق بخش ماین قابل دسترس هستند. این کارت‌ها در ۴ تا تب مارکتس، پی آر و تیم، لگال و اسپشیالز قرار گرفتند که موضوع هر کارت هم با اسم اون تب تقریبا هماهنگه و یک مفهومی مرتبط با بازی یا جامعه کریپتو رو بیان می‌کنند.

آپدیت کردن کارت‌ها

اکثر کارت‌ها به‌صورت پیش فرض باز نیستند و برای اکتیو کردن‌شون، بایستی یک سری کارهای ساده رو انجام بدین که اغلب مرتبط با لول آپ کردن سایر کارت‌هاست. مثلا برای باز شدن کارت A، به شما گفته می‌شه که باید کارت بی رو تا ۵ مرحله لول آپ کنید و برای تمام این کارها هم نیاز به سکه دارید و به همین خاطر سکه‌ها، پیش نیاز اصلی برای باز شدن کارت‌ها هستند.

پرافیت رو بالا ببر

با آپدیت کردن این کارت‌ها، گزینه‌ای به نام پرافیت افزایش پیدا می‌کنه که ظاهرا ملاک اصلی در ایردراپ و گرفتن توکن‌های اصلی همستر کامبت، همین عدد پرافیت یا به فارسی، سود هست. هر کارت هم شرایط آپدیت نسبتا متفاوتی رو داره ولی اکثریت از یک اصل تبعیت می‌کنند و اون هم اینکه با هر آپدیت، بایستی سکه بیشتری برای آپدیت مرحله قبلی پرداخت کنید! برخی کارت‌ها در بخش ویژه‌ها یا همون اسپیشیالز، هیچ پرافیتی ندارن و یه جورایی کلکسیونی هستند!

حالا بریم سر وقت رمز و رازهایی که بعضی از این کارت‌ها برای ما از بازی همستر کامبت فاش می‌کنند و ببینیم چه نکاتی در دل اون‌ها، نهفته هست.

ارایه ان اف تی توسط همستر کامبت

کارتی با نام Shall NFTs Skyrocket در بازی، اشاره مستقیمی به بازار ان اف تی‌ها کرده با این مضمون که بعد سال ۲۰۲۱ رونق خودشون رو از دست دادند اما قراره دوباره این رونق به بازارشون برگرده!

با دقت به تصویر داخل کارت، تصویر دو تا همستر رو هم می‌بینیم که کاملا کاراکتر ان اف تی رو دارند و زیر هر کدوم هم یک قیمت بر اساس تون کوین درج شده و بالایی ۳۰ تون و پایینی ۱۷ تون بها دارند که البته در پرانتز، قیمتشون رو بر اساس تتر هم درج کرده ولی پرداخت با تون هست!

پس، از این کارت، می‌تونیم به این راز پی ببریم که یکی از اهداف همستر کامبت، راه اندازی بازار ان‌اف‌تی مختص به خودش هست که با توجه به این حجم بسیار بالا از یوزرها و کاراکترهای مختلف همستری که درست کرده، به نظر می‌رسه بازار داغی هم خواهد بود که از طریق تبادلات تون کوین، قابل خرید و فروش هستند!

برگزاری کنفرانس بسیار بزرگ

در یک کارت به نام مگا ایونت که معنای همون همایش بسیار بزرگ رو می‌ده، همستر با مخاطب قرار دادن کاربر، به این مورد اشاره داره که ظاهرا می‌خواد بزرگ‌ترین کنفرانس همستری دنیا رو برگزار کنه و در اون توجهات رو سمت صرافی‌هایی که در بازی هم هستند، جلب کنه.

هدایت صحیح وبرنامه ریزی جهت بازیافت زباله ها نیازمند طرح جامعی است
دنبال کنید

پس با این حساب می‌شه این احتمال رو مطرح کرد که بالاخره همستر کامبت، یک سمینار بزرگ رو برپا خواهد کرد که جدا از بحث بازی، با تیم و سازندگان اون هم آشنا می‌شیم و به این ترتیب کمی از فضای مبهم و غبار آلود فعلی از طریق کنفرانس، دور خواهیم شد!

صندلی لذت یا درد!

جنجالی‌ترین تصویر در بین کارت‌های همستر کامبت، مربوط به عکسی هست که پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام در وسط نشسته و با انگشت شست خودش به دو صندلی کناری اشاره داره که بر روی یکی نیزه و شمشیر تیز قرار گرفته و بر روی دیگری، یک سری لوازم مثبت هجده سال که در اینجا قاعدتا استعاره از لذت بردنه!

در زیر تصویر هم نوشته شده که شما تصمیم درستی گرفتید و توضیح داده با احتیاط، یک شراکت استراتژیک را با تلگرام ساختید و البته استفاده از واژه احتیاط، خودش نشون می‌ده که این همکاری با تون کوین، یک تصمیم بسیار مهم بوده که هرچقدر شانس موفقیت دارد، از طرفی ممکنه با نشستن بر روی صندلی پر از نیزه و شمشیر، درد را هم نصیب شما کنه!

صرافی‌های مورد علاقه!

در یک کارت با نام DAO، همستر تصویری از سکه خودش رو گذاشته که به چهار تا آیکون دیگه متصل شده و سه تا از این آیکون‌ها، لوگوی صرافی‌های بایننس، کوکوین و اکی اکسچنج هستند و به نظر می‌رسه که با این سه صرافی، همستر کامبت همکاری نزدیکی خواهد داشت!

نکته جالب اینه که خبری از بینگ ایکس نیست و حتی هیچ کارتی به صورت مستقیم به اسم این صرافی که در ابتدای شروع به کار همستر کامبت یکی از ارکان پشتیبانی اون بود، مطرح نشده و حتی اون جایزه نخست در انتخاب بینگ ایکس هم پس از یک مدت حذف شد تا مشخص بشه که حداقل از سمت تیم همستر کامبت، تمایل چندانی بر بولد کردن و ادامه همکاری به شکل گذشته با بینگ ایکس وجود نداره!

در واقع الان کامیونیتی این بازی به قدری بزرگ و گسترده شده که یک صرافی مثل بینگ ایکس در قد و قواره‌های اون نیست و برای همین تمرکز این پروژه بر روی صرافی‌های بزرگ‌تر چون بایننس و کوکوین و اکی ایکس اومده!

اسپانسرینگ یک تیم فوتبال!

در یک کارت با عنوان make partners with the best به معنای همکاری کردن با بهترین، تصویر یک استادیوم فوتبال با طرفدارانش قرار گرفته و در زیر اون نوشته شده که با امضای قرار داد اسپانسری با یک باشگاه فوتبال، صرافی شما مورد توجه جهانی قرار می‌گیره!

در تصویر، یک استادیوم به نمایش گذاشته شده که نمی‌شه به طور قطع گفت برای چه تیمی هست. درباره اون از سیستم تحلیل عکس چت جی‌پی‌تی هم نظر خواستم که گفت منطبق با هیچ استادیومی نیست و نام چند تا از ورزشگاه‌های شبیه بهش رو مطرح کرد که در بین اون‌ها، به نظر استادیوم آلیانز آره‌نا که متعلق به بایرن مونیخه، بیشترین شباهت رو داره!

از طرفی در یک کارت دیگه که در عنوانش به برنده بودن تیم فوتبالی که با شما همکاری خواهد کرد، اشاره شده، تصویری از یک همستر با جام لیگ قهرمانان اروپا مشاهده می‌شه که لباسی شبیه به رئال مادرید رو بر تن داره!

با یک مرور کلی بر این کارت‌ها، می‌شه متوجه شد که همستر کامبت علاقه زیادی به اسپانسرینگ از یک باشگاه فوتبال بزرگ داره و احتمال زیاد هنوز نام اون مشخص نشده، اما دیدن آرم همستر کامبت بر روی پیراهن یا تبلیغات یک تیم فوتبال مطرح، انتظار دور از ذهنی نخواهد بود!

فعالیت رسمی در برخی کشورها!

چندین کارت به عنوان لایسنس در بازی قرار گرفته که شامل هر ۵ قاره به اضافه ۴ کشور مشخص هست! اولین کشور، امارات متحده عربیه که علاوه بر نقشه کشورش، حتی یک کارت مجزا با عنوان دوبی آفیس هم براش طراحی شده و اشاره کرده که کار کردن در قلب دنیای کریپتو، یه حال دیگه‌ای داره! پس با این حساب، مشخصا دفتر مرکزی همستر کامبت در دوبی هست، جایی که تلگرام هم فعالیت‌هاش رو از اونجا اداره می‌کنه.

کمیسیون ملی انتخابات تشکیل می‌شود/ اصلاح قانون انتخابات در دستور کار کمیسیون شوراها قرار گرفت
دنبال کنید

اما سه کشور دیگه هم دارای کارت هستند. ژاپن، نیجریه و اتیوپی که بخصوص دو کشور آفریقایی انتخاب شده، کمی عجیب به‌نظر می‌رسه! وقتی بر روی نام ۳ تا کشور به جز نیجریه هم می‌زنیم، در توضیحاتش نوشته که به دنبال اخذ مجوزهای قاونی برای فعالیت در اونجا هستند! اما اینکه چرا این کشورها انتخاب شدند، دقیقا اعلام نشده اما خب می‌شه یک سری حدس‌ها زد!

امارات خب قاعدتا چون دفتر مرکزی اونجاست، پس اخذ مجوز منطقیه! ژاپن هم با توجه به اینکه کشوری پیشرفته هست و از طرفی انیمیشن و این مدل شخصیت‌های کارتونی بسیار مورد توجه و علاقه قرار دارند، تا حدی می‌تونه توجیه پذیر باشه! نیجریه هم خب با اقتدار، پرجمعیت‌ترین کشور آفریقاست و از این منظر،‌ فعالیت در اون توجیه اقتصادی داره، اتیوپی هم دومین کشور پرجمعیت در آفریقاست و به نظر می‌رسه که کلا این قاره، یکی از تارگت‌های اصلی برای همستر کامبت باشه، جایی که معمولا در معادلات اقتصادی جهان، جایگاه چندان بالایی نداره!

چهره‌های رسمی در بازی!

در بین کارت‌های بازی، از سه چهره حقیقی نام برده شده که همگی افرادی شناخته شده هستند.

نفر نخست، جو روگانه، یک پادکستر بسیار مشهور آمریکایی که برنامه اختصاصی در اسپاتیفای داره و تا حالا با چهره‌های مشهوری مثلا ایلان ماسک و جک دوروسی و زاکربرگ هم برنامه ساخته! به نظر می‌رسه که همستر کامبت خیلی علاقه داره تا با شرکت در این پادکست، شهرت خودش رو بیشتر از قبل کنه و احتمالا فردی در سطح مدیر عامل خودش باید در اون حضور داشته باشه.

نفر دوم، بوگدانف هست که البته یک شخص نیست! بلکه دو برادر دوقلوی فرانسوی هستند که به واسطه اجرای برنامه‌هاشون که بیشتر موضوعات علمی و حتی تخیلی داشت، به شهرت رسیدند. البته ظاهرشون که خیلی عادت داشتند به خودشون بوتاکس تزریق کنند، تبدیل به میم هم شده بود و خلاصه در یکی از کارت‌های مرتبط با ترید ظاهر شدند! البته باید بدونید که این دو برادر حدود دو سال و نیم پیش بر اثر کرونا و در فاصله ۵ روز با همدیگه، فوت کردند!

نفر سوم هم تاکر کارلسون هست، یک روزنامه نگار و مجری آمریکایی که برنامه تلویزیونی بسیار معروفی در شبکه فاکس نیوز تا سال ۲۰۲۳ داشت. موضوع فعالیتش هم بیشتر سیاسی هست و از طرفداران دونالد ترامپ محسوب می‌شه! حالا اینکه در این بازی در دو تا کارت تصویرش نشون داده شده، احتمالا به توانایی بالای این مجری به مصاحبه‌هاش مرتبط می‌شه!

فروشگاه آنلاین همستر کامبت!

شاید بسیاری ندونند که همستر کامبت یک سایت فروش آنلاین با آدرس همستر کامبت دات آرت هم داره که در اون فعلا داره دو مدل تی‌شرت با دو مدل کلاه می‌فروشه! روی این محصولات هم فقط از علایم مختص به خودش استفاده کرده که قیمتشون هم ۲۵ دلاره و می‌تونید آنلاین اونا رو بخرید!

نحوه اعلام این فروش هم از طریق یک کارت بازی با عنوان همستر کامبت تاجر بود و احتمال زیاد محصولات اون هم به تدریج بیشتر خواهد شد و خلاصه با این روش و البته برندینگ روی اسم خودش، سود خوبی رو کاسب می‌شه!

این موارد و البته حدسیاتی که زدم، شاید بخشی از رازهای همستر کامبت باشه، بازی‌ای که در حال حاضر تونسته بزرگ‌ترین کامیونیتی در دنیا رو حول محور خودش جمع کنه و مطمئنا برنامه‌های خیلی زیادی هم در آینده از اون خواهیم شنید که بسیاری از اونا می‌تونه از طریق همین کارت‌های بازی افشا بشه.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi