شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن بزرگ زنان به مناسبت روز زن و انقلاب اسلامی برگزار شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این جشن گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته و تأثیرگذاری داشتند و این امر در تمام عرصه‌های تاریخی مشهود است. سیده زینب هاشمی با بیان این مطلب، گفت: حضور پررنگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی به زمان جنگ نیز منتقل شد و زنان همواره پا به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11123
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این جشن گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته و تأثیرگذاری داشتند و این امر در تمام عرصه‌های تاریخی مشهود است.

سیده زینب هاشمی با بیان این مطلب، گفت: حضور پررنگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی به زمان جنگ نیز منتقل شد و زنان همواره پا به پای همسران و فرزندان خود در هشت سال دفاع مقدس حاضر بودند و در کارهای پشتیبانی و عملیاتی و نظامی نقشی فوق‌العاده داشتند.

وی، با بیان اینکه براساس روزشمار دهه مبارک فجر ۱۵ بهمن ماه به نام روز زن و انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است، گفت: جشن بزرگ زنان استان به همین مناسبت و با هدف پاسداشت نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

گفتنی است، در این جشن که در سالن اجتماعات آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه دراستان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری حضور داشت و برای حاضرین به سخنرانی در خصوص انقلاب و نقش زنان در جامعه پرداخت.

همچنین در این جشن، خانم کوکب حاتمی بانوی انقلابی، رزمنده و نویسنده حضور یافت و به بیان خاطرات خود در شکنجه گاه رژیم ساواک پرداخت.

در این مراسم برنامه های دیگری نظیر سرود دختران دانش آموز مدرسه ام ابیها(س)، نمایش طنز، دکلمه خوانی توسط فرزند شهید، پخش کلیپ، اهدای گل به شرکت کنندگان نیز برگزار گردید.

محمدیان-۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi