جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی از رشد ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی در بودجه ۹۴ خبر داد

  دکترحسن نوروزی در دهمین نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه استان، افزود: بودجه استانی یکهزار و ۲۰ میلیارد ریال سال ۹۳ به یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برای سال ۹۴ افزایش یافته است.  وی تصریح کرد: بودجه ملی استانی امسال کهگیلویه و بویراحمد ۳۷۰ میلیارد ریال است که همین بودجه از این محل برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11056
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

 

دکترحسن نوروزی در دهمین نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه استان، افزود: بودجه استانی یکهزار و ۲۰ میلیارد ریال سال ۹۳ به یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برای سال ۹۴ افزایش یافته است.

 وی تصریح کرد: بودجه ملی استانی امسال کهگیلویه و بویراحمد ۳۷۰ میلیارد ریال است که همین بودجه از این محل برای سال آینده به ۷۰۰میلیارد ریال رسیده است.

حسن نوروزی تصریح کرد: اعتبارات مصوب استان در سال جاری سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال می باشد که تاکنون دو هزار و ۸۰ میلیارد ریال آن یعنی معادل ۶۵ درصد به استان تخصیص یافته است و این آمار نسبت به سال قبل قابل مقایسه نیست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع اعتبارات سال۹۲ استان هم اشاره کرد و گفت: کل اعتبارات استان منهای اعتبارات ملی در سال گذشته ۳۱۶ میلیارد تومان بود که در پایان سال مالی ۹۸ میلیارد تومان از آن جذب شد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi