شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قریب به هزار دانش آموز به مناطق جنگی اعزام میشود

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گفتگو با کرونا گفت : این گروه جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام میشوند که جزء اولین گروه دختران به تعداد ۴۵۰ دانش آموز میشوند. وی ابراز داشت : انشاالله با اینگونه کاروانها یاد و خاطره شهدای جنگ و امام شهدا در زهن و قلب نسل آینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10775
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

کرونا :

قریب به هزار دانش آموز به مناطق جنگی اعزام میشود

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گفتگو با کرونا گفت : این گروه جهت بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام میشوند که جزء اولین گروه دختران به تعداد ۴۵۰ دانش آموز میشوند.

image

وی ابراز داشت : انشاالله با اینگونه کاروانها یاد و خاطره شهدای جنگ و امام شهدا در زهن و قلب نسل آینده ما زنده و جاویدان بماند.

وی افزود : این گروه به مدت سه روز در مناطق جنگی خواهند بود که در این مدت با کمک راویان در نقطه نقطه مناطق برنامه های فرهنگی برگزار میشود و در ادامه در ساختمان یادآوران حضور پیدا خواهند کرد و از این سفر اجر معنوی و آموزه های فرهنگی بهمراه خواهند آورد.

وی گفت : تا پایان سال قریب به هزار دانش آموز را به مناطق جنگی اعزام خواهیم کرد و این در صورتی است که با اعزام کاروان سوم هم موافقت های لازم انجام شود.

پورالحسینی افزود : در دهه فجر امسال برنامه های مختلفی داریم که به ستاد برگزاری دهه فجر اعلام کرده ایم و همچنین در ۱۲ بهمن زنگ انقلاب را با حضور مهمانان ویژه بصدا در می آوریم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi