شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دست وزیر آموزش و پرورش لوح تقدیر دریافت کرد

در شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل آموزش و پرورش این استان به دلیل کسب رتبه برتر کشوری از دست علی اصغر فانی لوح تقدیر دریافت کردند.   استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان کهگیلویه و در نشست شورای آموزش و پرورش استان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10637
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

در شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل آموزش و پرورش این استان به دلیل کسب رتبه برتر کشوری از دست علی اصغر فانی لوح تقدیر دریافت کردند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان کهگیلویه و در نشست شورای آموزش و پرورش استان در دهدشت، گفت: اگر فضای تدبیر، کار و همدلی ایجاد شود، فعالیت ها در همه عرصه ها قابل قبول و ثمر بخش خواهند شد و این فضا اکنون در کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.

 

در این نشست که مجمع نمایندگان استان هم حضور داشتند، دکترسید موسی خادمی، بالاترین سند بالا دستی در آموزش و پرورش را قرآن کریم ذکر کرد.

 

خادمی افزود: نظریه غالب برای رشد و فرهنگ مردم و عموم جامعه توجه به علم آموزی و معرفت می باشد که همان فلسفه انبیاء الهی است و بانی اصلی آن آموزش و پرورش می باشد.

 

وی با بیان اینکه، توجه به آموزش و پرورش یعنی توجه به همه ارزش ها است، افزود: در قانون اساسی ما که بالاترین و ارزشمندترین قانون است، امر آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت جدی گرفته شده است و به خوبی به آن تاکید شده است.

 

استاندار افزود: در سند چشم انداز کشور به تولید منابع و نیروی انسانی متعهد و خلاق هم تاکید شده است و این امر جایگاه ویژه آموزش و پرورش را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نمایان کرده است.

 

وی ابراز داشت: امروز شورای آموزش و پرورش باید مشکلات را به خوبی رصد کند و با مشارکت جویی و مشارکت خواهی مردم راه غلبه بر آنها را بیابد و برای تربیت منابع انسانی در توسعه و پویایی کشور پیشگام شود.

 

دانلود دو اپلیکیشن خبری و اپلیکیشن مدیریت کرونا
دنبال کنید

دکتر خادمی تصریح کرد: دولت عقلانیت را بر احساسات ترجیح می دهد، موقعیت ها را به خوبی شناسایی و از همه ظرفیت ها به آموزش و پرورش کمک می کند.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، همچنین کسب رتبه برتری شورای آموزش و پرورش استان را حاصل فعالیت های اعضا و مجموعه آموزش و پرورش دانست.

 

خادمی گفت: از بهترین جلسات اداری در استان که تصمیم سازی، تصمیم گیری و مصوبات خوبی داشته و خروجی‌های آن تأثیرگذار بوده شورای آموزش و پرورش است و همین اقدامات سازنده موجب موفقیت آن در میان شوراهای سراسر کشور گردید.

 

استاندار با تقدیر از همه اقدامات آموزش و پرورش و اعضای شوراهای آموزش و پرورش استان بخصوص در برگزاری جشنواره خیرن مدرسه ساز که حاصل آن تعهد ۱۴ میلیارد تومان برای توسعه و بازسازی فضاهای آموزشی استان بود از آنها خواست بیش از پیش تأثیرگذار در فضاهای آموزشی و نظام تعلیم و تربیت استان باشند.

 

استاندار به برنامه ریزی برای برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برای دومین با در تهران تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش براین است با فراهم کردن زمینه با شیوه جدید و طرح برنامه بهتر، بار دیگر زمینه مشارکت بیشتری را فراهم کرد.

 

دکتر خادمی از میزان تحقق ۱۰ میلیارد تومان تعهد خیرین در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در تهران اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: چهار میلیارد تومان باقی مانده هم محقق شود.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به کمبود فضاهای آموزشی در این استان اشاره کرد و به متولیان امر خواست با توجه به کوهستانی، سخت گذر، صعب العبور بودن و پراکندگی روستاها در این خصوص با تلاش بیشتری پیگیرمشکلات فضاهای آموزشی استان باشند.

 

سرمایه گذاری خصوصی اصل مهم در توسعه شهری گچساران
دنبال کنید

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi