جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فعالیت های گروه نژادپرست موسوم به پگیدا

به گزارش خبرنگار کرونا نیوز از بوکان : سرهنگ پاسدار جواد نجفیان در جمع حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید شوانه گفت: این حملات به رغم اعلام همبستگی مسلمانان فرانسه با روزنامه نگاران و دیگر قربانیان حملات تروریستی روزهای اخیر و به رغم اقدام امامان جماعت مساجد و مسوولان گروه های اسلامی در محکوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10575
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار کرونا نیوز از بوکان : سرهنگ پاسدار جواد نجفیان در جمع حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید شوانه گفت: این حملات به رغم اعلام همبستگی مسلمانان فرانسه با روزنامه نگاران و دیگر قربانیان حملات تروریستی روزهای اخیر و به رغم اقدام امامان جماعت مساجد و مسوولان گروه های اسلامی در محکوم کردن این حملات که به کشته شدن ۱۷ نفر منجر شد، انجام شده است.فعالیت های گروه نژادپرست موسوم به پگیدا

نجفیان افزود: در طی چند روز گذشته تعداد قابل توجهی از مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان مورد حملاتی از جمله نوشتن شعارهای نژادپرستانه بر دیوارها، آتش سوزی و حتی تیراندازی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به فعالیت های گروه نژادپرست موسوم به پگیدا گفت: این روزها مقامات و سیاستمداران بلندپایه آلمانی با نگرانی و درماندگی به ظهور جنبش‌های افراط‌ گرا و ضداسلامی در اروپا از جمله گروه افراط‌ گرا و ضد اسلامی میهن‌پرستان اروپایی ضد اسلامی شدن غرب موسوم به پگیدا می‌نگرند و فعالیت‌های این گروه به چالشی برای دولتمردان آلمانی تبدیل شده است.

فرمانده حوزه یک شهری ثارا… سپاه بوکان افزود: اسلام‌هراسی سیطره وسیعی را در جامعه غرب از آن خود کرده است که طی آن مسلمانان قربانی باورهای غلطی چون تبعیض نژادی، خشونت‌های برخاسته از تعصبات دینی، صدور حکم‌هایی چون مهجور کردن مهاجران مسلمان، هستند.

نجفیان خاطرنشان کرد: اسلام‌هراسی در اصل پروژه‌ای برای تسهیل استمرار مداخلات سلطه‌گرایانه قدرت‌های غربی به ویژه طی سال‌های بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ بود.

وی تصریح کرد: دولت های اروپایی مکررا بر طبل عدم رعایت حقوق بشر در سایر کشورها و بخصوص کشورهای اسلامی می کوبند در حالی که به نظر می رسد حقوق مسلمانان برای تدوین کنندگان قوانین حقوق بشری و شهروندی اروپا جایگاهی ندارد.

فضای رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست
دنبال کنید

وی گفت: طی سال‌های اخیر سیاست‌های خصمانه نظام امپریالیستی بیشتر در حوزه رویارویی با جهان اسلام متمرکز گردیده است. از این رو راه‌اندازی پروژه اسلام‌هراسی یکی از شیوه و شگردهای ایالات متحده آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل است که با سیاست ایجاد هراس و تصویرسازی منفی از دین مبین اسلام در افکار عمومی جهانی به دنبال تغییر رفتار بازیگران نظام بین‌الملل در قبال جهان اسلام به ویژه کشورهای اسلامی است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi