شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید معاون سیاسی بر تعامل گسترده‌تر اصحاب رسانه با روابط‌ عمومی ها

دکترفتاح محمدی در شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه، هر کشور و دولتی برای تبیین اهداف و دستیابی به منافع خود و تقابل با تهدیدها قطعا ابزارهایی دارد، افزود: استفاده از این ابزارها باید به نحو مطلوبی باشد. معاون سیاسی، رسانه را از مولفه‌های قدرت برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهم و اساسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴

دکترفتاح محمدی در شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه، هر کشور و دولتی برای تبیین اهداف و دستیابی به منافع خود و تقابل با تهدیدها قطعا ابزارهایی دارد، افزود: استفاده از این ابزارها باید به نحو مطلوبی باشد.

معاون سیاسی، رسانه را از مولفه‌های قدرت برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهم و اساسی را در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام داشته باشند.

محمدی از مهمترین اصول رسانه در قرآن را اصل حق‌محوری عنوان کرد و گفت: حق‌محوری مبنای کار رسانه‌ای باشد و فرد در حوزه داخلی باید فارغ از نگاه و جریان سیاسی و جناحی حق‌محوری را مدنظر قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، رحمت‌ گستری را از دیگر اصول رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: رسانه تلاشش باید بر روشنگری افکار باشد.

محمدی، طاغوت ‌ستیزی، دفاع از ارزش‌ها را از دیگر اصول رسانه ای عنوان کرد و گفت: در هر حوزه ای اگر حرفی زده می شود، برای رضایت خداوند و مصالح مردم باشد.

وی، واقعیت‌ گرایی را از دیگر اصول رسانه‌ای برشمرد و تصریح کرد: مدیریت ارزشی ـ رسانه‌ای باید در تمام شرایط مدنظر قرار گیرد و اگر اقدامی در جنبه سلبی و ایجابی انجام می گیرد هر دو در راستای تقویت آرمان ها و رشد جامعه باشد.

محمدی بر لزوم اعتماد سازی و سرمایه اجتماعی از سوی روابط عمومی‌ها  تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی بوده که باید این اعتماد سازی تحکیم یابد.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری با اشاره به در پیش بودن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، تاکید کرد: تلاش شود که در این ایام دستاوردهای نظام برجسته و به نحو مطلوب و شایسته انعکاس داده شود.

دیدار رئیس و مدیران سازمان صداوسیما با رهبر انقلاب
دنبال کنید

دکتر محمدی اظهار امیدواری کرد: با تلاش صادقانه مسئولان بتوان اعتماد را که از سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شود ارتقاء بخشید.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi