یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگزاری اینوسلو، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را بشناسید

کارگزاری اینوسلو، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را بشناسید یکی از دغدغه هایی که تقریبا تمام تریدرهای ایرانی برای ورود به ارز ، طلا و ارزهای دیجیتال  و نفت خام دارند این است که بسیاری از بروکرها  امکان دسترسی ایرانیان را به خدمات خود به دلیل تحریم های سیاسی فراهم نمی کنند و یا دسترسی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105385
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

کرونا :

کارگزاری اینوسلو، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را بشناسید

کارگزاری اینوسلو، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را بشناسید

یکی از دغدغه هایی که تقریبا تمام تریدرهای ایرانی برای ورود به ارز ، طلا و ارزهای دیجیتال  و نفت خام دارند این است که بسیاری از بروکرها  امکان دسترسی ایرانیان را به خدمات خود به دلیل تحریم های سیاسی فراهم نمی کنند و یا دسترسی های گذشته را محدود کرده اند. اما با وجود اینوسلو به آدرس وب سایت inveslo.com دیگر مشکلی برای معامله گران ایران جهت معامله در بازار ارز و طلا و سایر بازارهای مالی وجود ندارد و حتی این کارگزاری برای بهبود خدمات خود، اقدام به راه اندازی پشتیبانی به زبان فارسی نموده است که از این نظر نیز جز بروکرهای جذاب و مفید برای ایرانی ها محسوب می شود.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

در این مطلب ضمن معرفی بروکر اینوسلو، حساب های این کارگزاری، مزایای ثبت نام در این بروکر و پاداش های ویژه آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

آشنایی با بروکر بین المللی اینوسلو

Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی ۲۱۰۵۴۰۰۳۹۰۶۶ در کشور قزاقزستان به عنوان بروکر فارکس ثبت شده است. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد قزاقستان به ثبت رسیده است. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ ۱۳-۰۷-۲۰۲۱، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس و خدمات رمزارز را به مشتریان داخل و خارج کشور قزاقستان کسب کرده است.

تیم حرفه‌ای Inveslo بالغ بر ۲۲ سال است که در راه فتح قله‌های جدید و رسیدن به اهداف مالی، یاری‌رسان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بوده است. آنها با گشودن دروازه‌ای به سوی دنیای مالی، راه را برای معامله‌گران روشن کرده اند.

Inveslo محیط معاملاتی فوق‌العاده‌ای را برای معامله‌گران استثنایی فراهم می‌کند. غرق در دنیای مالی شوید و معامله کنید – فارکس، CFDهای سهام، فلزات اسپات، CFDهای شاخص، حامل‌های انرژی اسپات و رمزارزها.

چرا معاملات فارکس در اینوسلو؟

اینوسلو نه فقط به دلیل ارائه خدمات به ایرانی ها بلکه به دلیل طیف گسترده ابزارهای معاملاتی، قابلیت کپی معاملات سودآور، رابط کاربر پسند، ارائه اخبار در شبکه های اجتماعی، حساب آزمایشی، مقررات و امنیت و منابع آموزشی گسترده، پلتفرم مناسبی برای معامله گری کاربران ایرانی و البته کل تریدرها در سرتاسر جهان است. چه مبتدی یا یک معامله گر با تجربه باشید، اینوسلو ابزارها و شرایطی را برای شما فراهم می کند که می توانید از بازار ارز و طلا درآمد عالی کسب کنید

۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل ایران
دنبال کنید

برای مثال می توانید با ثبت نام در طرح کش بک فارکس، تا ۵۰۰۰ دلار درآمد جانبی علاوه بر سود معاملاتی خود داشته باشید.

مراحل ثبت نام در اینوسلو

برای ثبت نام در اینوسلو وارد لینک ثبت نام در بروکر فارکس شوید. برای ورود از vpn استفاده کنید.  همانطور که در ابتدا هم گفتیم، این کارگزاری بین المللی دارای تیم پشتیبانی فارسی است و همانطور که میبینید، وبسایت فارسی این شرکت در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است. زمانیکه وارد لینک ثبت نام شدید، با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل و انتخاب یک پسوورد ثبت نام شما انجام میشود.

معامله موفق در بازارهای مالی را آغاز کنید و گام در راه شکوفایی مالی خود و کسب درآمد دلاری بگذارید. امنیت بالای سرمایه های شما، سرعت بالای اجرای دستورات معاملاتی ، پایین ترین کمیسیون ها و اسپردهای بسیار کم، فرصت‌های فوق‌العاده در محبوب‌ترین بازارهای جهانی و همچنین تامین طیف گسترده ابزارهای معاملاتی توسط این کارگزاری از جمله مهمترین نکات مثبتی هستند که میتوان به آنها اشاره کرد.

توجه! در حال حاضر اگر بخواهید از طریق دامنه inveslo.com/fa وارد سایت شوید باید از vpn استفاده کنید. اما اگر دسترسی به vpn ندارید، می توانید از دامنه invesloir.com/fa اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام اولیه کاملا رایگان است و حتی پس از ثبت نام می توانید از حساب آزمایشی و بدون واریز سرمایه استفاده نمایید و بازار فارکس را تجربه کنید.

روش های متنوع واریز و برداشت پول

یکی از دغدغه های ایرانیان، نحوه واریز و برداشت پول از حساب های معاملاتی بین المللی است. نگران نباشید، از میان روش های مختلفی که در کارگزاری اینوسلو، برای انجام نقل و انتقالات مالی معرفی شده، دو تا از مسیرها برای تریدرهای ایرانی مناسب‌تر است. یکی استفاده از ارزهای دیجیتال و دیگری هم با استفاده از تراکنس مستقیم بانکی و واریز و برداشت ریالی.
در کل هر بروکری که امکان واریز و برداشت ریالی مستقیم را برای ایرانیان فراهم می‌کند، از دید ما، قابل تحسین هستند. خوشبختانه اینوسلواین امکان را فراهم آورده است. برای انجام واریز و برداشت در اینوسلو می‌توانید از طریق ID تلگرامی که خود بروکر معرفی کرده، این کار را انجام دهید.

روش های متنوع واریز و برداشت از فارکس برای ایرانیان

درصورتیکه بخواهید صرفا فارکس را برای مدتی یاد بگیرید، میتوانید یک حساب آزمایشی افتتاح کنید. اما اگر بخواهید شروع به کسب درآمد واقعی کنید به راحتی میتوانید تنها با صد دلار سپرده گذاری این کار را انجام دهید.  حداقل مبلغ واریزی برای دریافت بونوس خوشامدگویی بروکر اینوسلو، ۱۰۰ دلار می‌باشد. مزیت این بونوس این است که قابل معامله، و سود و ضرر است. لازم به ذکر است که این بونوس معاملاتی دارای محدودیت زمانی است. شما می‌توانید هنگام ثبت نام، اطلاعات بونوس‌های فعال را از پشتیبانی بروکر استعلام کنید.

قرعه کشی مشمولان طرح کلیک بانک صادرات ایران برگزار شد
دنبال کنید

معاملات طلا، ارز، نفت، سهام و ارز دیجیتال در اینوسلو

با کمک اینوسلو محدودیتی برای معامله در هیچ یک از بازارهای مالی برای ایرانیان ندارید. اینوسلو تمام موانع جلوی پای شما را رفع کرده است. این بروکر حرفه ای و معتبر، در زمینه ارائه بازارهای مختلف، علاوه بر امکان تجارت در جفت ارزهای فارکس، به بازارهای ارز دیجیتال، معاملات طلا و نقره، انرژی های ارزشمند مثل نفت خام، سهام و شاخص‌های مهم جهانی نیز دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید ابتدا در این بروکر حساب دمو باز کنید تا بیشتر با بازارهای مختلف و کیفیت انجام ترید در آن‌ها آشنا شوید. حساب آزمایشی این مزیت را دارد که کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت وجه ندارید و میتوانید امکانات و ویژگی های مختلف کارگزاری اینوسلو را بهتر مشاهده کنید.

پس بطور کلی موارد زیر را میتوانید معامله کنید:

  • معامله ارزهای خارجی مثل یورو، دلار، پوند و…
  • ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و صدها رمزارز دیگر
  • طلا، نقره و سایر فلزات گرانبها
  • نفت خام و انرژی های ارزشمند دیگر مثل گاز
  • معاملات CFD

از اینوسلو ۵۰ درصد سرمایه خود پاداش اولیه بگیرید!

در حال حاضر دو طرح پاداش دهی به مشتریان اینوسلو وجود دارد. یکی طرح بونوس ۵۰ درصدی که هرچقدر شما سرمایه گذاری کنید، اینوسلو همان ابتدای کار ۵۰ درصد بیشتر از سرمایه اصلی را در حساب معاملاتی شما شارژ می کند و این یعنی می توانید با سرمایه بیشتری معامله کنید و قطعا سود شما نیز افزایش خواهد یافت. باتوجه به ارزش دلار نسبت به ریال ایران، این مبلغ برای ایرانیان فوق العاده خواهد بود.

طرح بونوس 50 درصدی فارکس برای ایرانیان

طرح پاداش دیگر این شرکت، طرح کش بک است. که این طرح نیز یکی از بهترین طرحهای ارائه شده در میان تمام بروکرهای فارکس است. جهت مشاهده طرحها و جزئیات هرکدام وارد وب سایت inveslo شوید.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi