شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل هیئت فوتبال از 2 پیشکسوت شهرستان کهگیلویه

به گزارش کرونا از دهدشت دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از تداوم برگزاری برنامه‌های تقدیر و بازدید از پیشکسوتان خبر داد و گفت: این هیئت در نظر دارد در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف از سایر پیشکسوتان مناطق مختلف استان تقدیر کند. در همین خصوص دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105349
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

تجلیل هیئت فوتبال از 2 پیشکسوت شهرستان کهگیلویه

به گزارش کرونا از دهدشت دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از تداوم برگزاری برنامه‌های تقدیر و بازدید از پیشکسوتان خبر داد و گفت: این هیئت در نظر دارد در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف از سایر پیشکسوتان مناطق مختلف استان تقدیر کند.

در همین خصوص دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مسئولان این هیئت از دو تن از پیشکسوتان فوتبال شهرستان کهگیلویه دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

تجلیل هیئت فوتبال از 2 پیشکسوت شهرستان کهگیلویه 3

در این دیدار علی جان اردشیری دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان با تقدیر از این ورزشکاران گفت: ارج نهادن و قدردانی از پیشکسوتان ورزش به خصوص فوتبال وظیفه هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که در همین راستا از آقای سید ابوصالح دانشور به عنوان پیشکسوت و پدر فوتبال استان و سید احمد کشاورز به عنوان پیشکسوت و مرد اخلاق فوتبال شهرستان کهگیلویه تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این هیئت در کنار دیگر فعالیت‌های خود ورزشی خود قدردان زحمات همه کسانی است که در ارتقای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گام برداشتند.

اردشیری با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی ما هستند اظهار داشت: سرکشی و قدردانی از پیشکسوتان فعالان و خانواده‌های معزز شهدای فوتبال استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت می‌باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi