پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مبلغ 55 میلیارد تومان اعتبارات برای تکمیل پروژه احداث سد آبسرده

نماینده مردم بروجرد در مجلس، ضمن اشاره به پیگیری طرح اضطرار پروژه احداث سد آبسرده در کشور افزود: ما این هفته توانستیم مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این پروژه اخذ کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105334
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

اخذ مبلغ 55 میلیارد تومان اعتبارات برای تکمیل پروژه احداث سد آبسرده

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح اقداماتی که هفته گذشته در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: بازدید از روند اجرای پروژه‌های درحال احداث از جمله اقداماتی است که به طور پیوسته در دستورکار داریم ضمن اینکه ما اجرای پروژه احداث سد آبسرده را در بروجرد داریم که در حال پیگیری طرح اضطرار آن در کشور هستیم چرا که در این منطقه با مشکل تنش شدید آبی مواجه هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما این هفته توانستیم مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این پروژه اخذ کنیم.

وی تصریح کرد: نساجی بروجرد از جمله ظرفیت‌های بسیار خوب برای اشتغال بانوان در این منطقه است که توانستیم تعداد ۱۵۰۰ نفر به حوزه اشتغال این مجموعه اضافه کنیم که تعداد ۵۰۰ نفر از آنها زنان بی‌سرپرست هستند ضمن اینکه در حال پیگیری برای رفع مشکلاتی هستیم که برای اشتغال این بانوان ایجاد شده بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه این مشکلات ناشی از اقدامات تعدادی از بدخواهانی بوده که تمایل به راه‌اندازی این مجموعه و تحقق اهدافی که دنبال می‌کند، نداشتند. بنابراین در حال تلاش هستیم تا این مشکلات را به سرعت رفع کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان نحوه سرکشی خود به روستاهای این منطقه، تاکید کرد: بازدید از روند فعالیت کارگاه‌های خُرد اشتغال همچون کارگاه خیاطی در روستای حاجی‌آباد از جمله اقداماتی بود که هفته گذشته انجام دادیم، همچنین نشست‌هایی با بانوان درجهت پیگیری و رفع مشکلات آنها برگزار کردیم./

مسجدی که خانه پدری شد/ سقفی برای خیال آسوده در آغوش کرامتی بی‌انتها
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi