سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

مسمومیت ۸ نفر با گاز منواکسید کربن بامداد امروز در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج،محمدامین نیکویی نژاد گفت: امروز  شنبه  نهم دی ماه در ساعت ۶:۳۹ دقیقه صبح طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر مسمومیت گاز co  در منطقه شهرک بلکو یاسوج گزارش شد.  سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان گفت : مرکز پیام اورژانس۱۱۵  پس از دریافت این گزارش بلافاصله پایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105325
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

مسمومیت ۸ نفر با گاز منواکسید کربن بامداد امروز در یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج،محمدامین نیکویی نژاد گفت: امروز  شنبه  نهم دی ماه در ساعت ۶:۳۹ دقیقه صبح طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر مسمومیت گاز co  در منطقه شهرک بلکو یاسوج گزارش شد.

 سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان گفت : مرکز پیام اورژانس۱۱۵  پس از دریافت این گزارش بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهری شماره ۳ و ۴ یاسوج را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: علت اولیه این حادثه، نصب غیر استاندارد لوله و دودکش بخاری گزارش شده است که متاسفانه ۸ مصدوم در پی داشت.

وی با بیان اینکه تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه  حاضر شدند افزود: پس از اقدامات اولیه پزشکی ۷ نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج منتقل کردند.

نیکویی نژاد اضافه کرد : شایع‌ترین علائم مسمومیت با CO عبارت‌اند از: سردرد کسل کننده، احساس ضعف، حالت تهوع، استفراغ، گیجی، سرگیجه و مشکل در تنفس.

سرپرست اورژانس۱۱۵ استان در خصوص اقدامات‌ لازم در مواجهه با این حادثه گفت : سریعا فرد را از محل آلودگی با گاز خارج نمایید. کمک های اولیه را برای افرادی که دچار علائم شدید هستند انجام دهید. درب و پنجره های محل را باز کنید با اطلاع به مراکز کمک رسانی مثل آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ از طریق تلفن سریعا اقدام به انتقال مصدوم به اولین مرکز درمانی نمایید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi