جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاس گفت: نماز کلید بهشت خداوند است و اگر برای رسیدن به بهشت تلاش نکنیم و جامعه را به‌ سوی بهشت هدایت نکنیم بدون شک ضرر بزرگی خواهیم کرد و جهنم در انتظارمان خواهد بود. وی افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105310
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاس گفت: نماز کلید بهشت خداوند است و اگر برای رسیدن به بهشت تلاش نکنیم و جامعه را به‌ سوی بهشت هدایت نکنیم بدون شک ضرر بزرگی خواهیم کرد و جهنم در انتظارمان خواهد بود.

وی افزود: هدف انسان باید به آرامش رسیدن آن‌هم در پرتو تعالیم الهی باشد ولی برخی‌ها مسیر را بد انتخاب می‌کنند و فکر می‌کنند که با ظلم و ستم می‌توان به آرامش رسید در حالی‌که راه رسیدن به آرامش و بهشت همین نماز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنابراین اگر بخواهیم زندگانی دنیا زیبا شود و از این مشکلات و معضلات هم دوری‌کنیم، راهش نماز است. 

آیت‌الله حسینی گفت: چرا که قلب‌ها باید با نماز به آرامش برسد، مهم این است که به آرامش حقیقی برسیم که این مهم با ذکر خداوند به دست می‌آید و بالاترین ذکر خداوند هم نماز است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید توجه کرد که مهم‌ترین عامل به آرامش رسیدن انسان معنویت است و نماز به دلیل تأثیرگذاری بر فرد و اجتماع و همچنین تربیت روح و روان در همه شرایط بر انسان واجب است چرا انسان می‌تواند همه حال خودش را در محضر خداوند ببیند.

وی افزود: اگر بخواهیم موضوعاتی همچون بزهکاری، طلاق اعتیاد، ولنگاری، بی‌حجابی، فساد، فحشا و… را از جامعه دور کنیم باید برای گسترش معنویت تلاش کرد و در جامعه نماز را برپا داریم چراکه نماز جامعه را از منکرات و فحشا پاک می‌کند.

بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی گچساران با حضور بازرس کل استان
دنبال کنید

آیت‌الله حسینی گفت: با این‌ وجود نیز نماز رشد فکری، علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به همراه دارد و از تقوا به‌عنوان مهم‌ترین پایه تقوا یاد می‌شود و آن موضوعی که انسان را به سمت خداوند هدایت می‌کند نماز است و نماز است که جامعه را به‌سوی توسعه و پیشرفت سوق می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید توجه کرد که در مسائل اقتصادی تلاش، کوشش و رعایت فرمول‌های اقتصادی لازم است اما بخشی هم به رعایت تقوای الهی برمی‌گردد.

آیت الله حسینی ادامه داد: امروز ۶۰ درصد از مناطق غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی ویران‌شده است در جنگ جهانی دوم ۷۵ میلیون انسان کشته شد و عمده کشورها ویران شد آن‌هم به دست خود انسان‌ها ولی در کنار رشد علمی و صنعتی جوامع، اخلاق و معنویت رشد نکرده است و امروز هم به‌راحتی نظام سلطه و کشورهای مستکبر دست به کشتار انسان‌ها در عالم می‌زنند.

وی افزود: اینکه بخواهیم به آرامش و توسعه برسیم و جامعه عاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها باشد باید فرزندانی اهل نماز تربیت کنیم، چراکه همه احکام خداوند در راستای منافع انسان‌ها و سعادت حقیقی بشر است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مقاومت در مقابل دستورات خداوند یک مقاومت جاهلانه است و خداوند می‌خواهد انسان‌ها در پرتو نماز و احکام الهی به سعادت دنیا و آخرت برسند و امروز ترویج معنویت در جامعه راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی تصریح کرد: عده‌ای که امروز شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند بدانند که زن و آزادی مقدس هستند و کلمات حقی هستند که دشمن می‌خواهد با افکار باطلش آن‌ها را خدشه‌دار، زنان مسلمان را تحقیر و درنتیجه ترویج برهنگی کند.

رکوردشکنی فرودگاه یاسوج
دنبال کنید

وی افزود:آزادی که در آن حجاب نباشد هیچ معنایی ندارد و انسانی که بخواهد با معنوی زندگی کند.

در پایان این مراسم از فعالان این عرصه نیز تجلیل به عمل آمد.

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد 7

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد 8

 

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد 9

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد 10

سومین اجلاس نماز در گچساران برگزار شد 11

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi