پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حماسه ۹ دی‌ماه حمایت قاطعانه مردم از رأی خودشان بود

به گزارش کرونا از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در مراسم میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهارکرد: مردم کشور و استان ما در حمایت از ولایت و حمایت از رای خود در حماسه نهم دی‌ماه نقشی پررنگ را ایفا کردند. وی با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105298
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۷

کرونا :

حماسه ۹ دی‌ماه حمایت قاطعانه مردم از رأی خودشان بود

به گزارش کرونا از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در مراسم میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهارکرد: مردم کشور و استان ما در حمایت از ولایت و حمایت از رای خود در حماسه نهم دی‌ماه نقشی پررنگ را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی در حمایت از ولایت همیشه پیش قراول بوده است، گفت: ۹ دی‌ماه نماد حمایت مردم از مردم‌سالاری دینی و آرا خودشان است و برخی خواص در این بزنگاه و آزمون مردود شدند.

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فتنه ۸۸ افزود: نتیجه آشوب‌گری و فتنه‌انگیزی عده‌ای در فتنه ۸۸ خسارت گسترده به اموال مردم و زیرساخت‌های شهری بود که حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه بساط فتنه‌گران را برچید.

حسین‌نژاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نقطه قوت خراسان‌شمالی کشاورزی است، بیان کرد: امیدواریم در لایحه بودجه امسال برای انتقال آب‌های شمال به استان اقدامات لازم انجام شود تا شاهد تحول اقتصادی و کشاورزی استان باشیم.

پایان پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi