چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فتنه 88 با تبعیت از جورج سوروس یهودی بود

به گزارش کرونا از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت، به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت با حضور نمازگزاران در محل مسجد جامع امام علی ع برگزار شد.  حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت در خطبه اول ضمن توصیه خود و دیگر نماز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105259
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

کرونا :

فتنه 88 با تبعیت از جورج سوروس یهودی بود

به گزارش کرونا از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت، به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت با حضور نمازگزاران در محل مسجد جامع امام علی ع برگزار شد. 

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت در خطبه اول ضمن توصیه خود و دیگر نماز گزاران به تقوای الهی و ترک گناه گفت: تقوا انجام واجبات و ترک محرمات الهی است، تقوا استقامت ورزیدن در مسیر الهی است، بر اساس قرآن کریم تبعیت کردن و پیروی نمودن از پیامبراسلام صلوات الله علیه و آله موجب سرازیرکردن محبت، رحمت و آمرزش پروردگارمتعال است.

واهبی زاده اظهار داشت: زینت نمودن و آرایش کردن زن بر اساس احکام‌الهی باید برای شوهر باشد فلذا در معرض قراردادن زینت و آرایش زن برای نامحرم منجر به سردی و فروپاشی کانون خانواده میشود، یکی دیگر از عوامل تحکیم بنیان خانواده ابراز مهر، محبت و عشق زن و شوهر به همدیگر و اعضای خانه است، شوهر موظف است تمام مهر و محبت خود را به پای همسرش بریزد، زن و شوهر باید ابراز محبت و عشق به همدیگر را لمس نمایند و فرزندان شاهد چنین محبتی بین پدر و مادر خود باشند تا کانون خانواده مستحکم گردد خانمی که خود را آرایش و زینت می کند و در مهمانی ها، عروسی ها و بازار خودنمایی می کند ناگزیر از جهت دادن هوسبازان به سمت خودش هست و نمی تواند به نگاه های هوس آلود اعتراض نماید.

خطیب جمعه سی سخت گفت: انتخابات خرداد ۱۳۸۸ یکی از پرشورترین اتخابات با بیش از ۸۰٪ از واجدین راُی است که فتنه گران با تبعیت از جورج سوروس یهودی و اتاق فکرهای آمریکایی و انگلیسی با رمز تقلب شادی این انتخابات را از مردم‌گرفتند.

بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج/ حسین کلانتری، بهمن رحمتی و عزیزالله محمدی پاسخگوی مردم باشند!
دنبال کنید

آن کسانی که مصاحبه کردند اگر فلانی راُی نیاورد مردم به خیابان بریزند را فراموش نخواهیم کرد آن شخصی که قبل از اتمام شمارش آراء مصاحبه کرد من‌پیروز انتخابات هستم و رمز تقلب را روشن کرد فراموش نخواهیم کرد.

واهبی زاده عنوان کرد: مردم غیور، موُمن و انقلابی ایران اسلامی خودجوش در ۹ دی آمدند و تجدید میثاق با ولایت خود را به نمایش گذاشتند و ابراز علنی تولا و تبرا کردند، سراسر وجود حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری بود فلذا این ولایتمداری، سرداردلها را مانند عطری در سراسر جهان پخش نمود.

امام جمعه سی سخت گفت: هر نامزدی که در مجرای شورای نگهبان احراز صلاحیت شد و التزام عملی و معتقدبودنش به مبانی اسلام، نظام و ولایت محرزگردید برای ما قابل احترام است و این حضور از همه طیف ها و مشارکت پرشور امت منجر به رقابت حقیقی و مشارکت واقعی خواهد شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi