چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

چشاندن طعم شیرین خدمت هدف اساسی قرارگاه پیشرفت است

به گزارش کرونا از تبریز، حجت‌الاسلام شاهسون، مسؤول امور فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان‌های کشور در جمع مسؤولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان‌های زنجان، گیلان، مازندران و فارس اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه و افتخاری بالاتر برای  قرارگاه پیشرفت و آبادانی خدمت به آحاد مردم نیست. وی افزود: قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه عاشورا در کنار دولت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105232
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

کرونا :

چشاندن طعم شیرین خدمت هدف اساسی قرارگاه پیشرفت است

به گزارش کرونا از تبریز، حجت‌الاسلام شاهسون، مسؤول امور فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان‌های کشور در جمع مسؤولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان‌های زنجان، گیلان، مازندران و فارس اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه و افتخاری بالاتر برای  قرارگاه پیشرفت و آبادانی خدمت به آحاد مردم نیست.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه عاشورا در کنار دولت با هدف رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، عمرانی و زیرساختی نقاط محروم استان سعی داشته با روحیه جهادی با کمک خود اهالی و بسیجیان مخلص کارهای بزرگی انجام دهد.

شاهسون گفت: محرومیت‌زدایی و چشاندن طعم شیرین خدمت به اهالی روستاهای محروم و کم امکانات هدف اساسی این قرارگاه به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: این قرارگاه در حوزه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی باید پیشگام باشد و با خدمات خود به مناطق محروم باعث شود تا مردم روستاها طعم مدیریت جهادی و اثرات انقلاب را لمس کنند.

پایان پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi