سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی کاروان خدمت و سرکشی به ۲۰۰ روستای حوزه انتخابیه و منطقه شهری محروم تا رفع موانع پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه را تشریح کرد و گفت: راه اندازی کاروان خدمت و سرکشی به حدود ۲۰۰ روستای حوزه انتخابیه و مناطق محروم شهری به همراه مدیران کل استانی و رفع موانع راه اندازی پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال از جمله اقدامات انجام شده بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105211
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

راه اندازی کاروان خدمت و سرکشی به ۲۰۰ روستای حوزه انتخابیه و منطقه شهری محروم تا رفع موانع پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت   در تشریح اقدامات انجام شده در هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه عنوان کرد: راه اندازی کاروان خدمت و سرکشی به حدود ۲۰۰ روستای حوزه انتخابیه و مناطق محروم شهری به همراه مدیران کل استانی از جمله اقدامات انجام شده بود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع موانع راه اندازی پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال، اخذ بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در گلستان، و اخذ ردیف بودجه برای سد میرداماد و اخذ مجوز شیرین سازی آب دریا را از دیگر اقدامات انجام شده در هفته گذشته برشمرد.

وی، پیگیری و اخذ اعتبار برای تعریض و ایمن سازی جاده آق قلا به بندر ترکمن و جاده آق قلا به گنبد و همچنین پیگیری و تامین تجهیزات بیمارستانی نظیر دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی، توموتراپی، سی تی آنژیو و سی آرم از دیگر اقدامات خود عنوان کرد.

سنگدوینی افزود: اخذ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، دو دستگاه بالابر و بیش از ۱۰۰ ترانس برق و کابل خودنگهدار به منظور تقویت شبکه برق، اخذ مجوز احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی آق قلا و بیمارستان شرق گرگان و اخذ اعتبار برای تعویض چمن مصنوعی استادیوم آزادی گرگان و احداث چندین زمین چمن مصنوعی در مناطق شهری و روستاهای حوزه انتخابیه از دیگر اقدامات انجام شده بود.

وی یادآور شد: تخصیص اعتبار ساخت بیمارستان کودکان طالقانی گرگان و افزایش تخت بستری و اورژانس بیمارستان آل جلیل آق قلا، پیگیری اجرا و بازنگری طرح هادی روستاها و نهضت آسفالت جاده های روستایی، اخذ مجوز واگذاری زمین از بنیاد مستضعفان برای احداث مرکز اورژانس ۱۱۵ و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی برای ساخت و پیگیری اجرای عملیات سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد در کمیسیون انرژی از دیگر اقدامات انجام شده برای حوزه انتخابیه بود./

ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست / هر اقدامی را برای ایجاد بازدارندگی و تنبیه متجاوز انجام می‌دهیم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi