یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست ویژه آبفا در خصوص مشکلات تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران

امید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در راستای تامین آب شرب و بهداشتی پایدار انجام شده است.  وی بیان کرد: قرارداد استانی ما از اعتبارات محرومیت زدایی ۱۰۰۰میلیارد تومان است. مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان ۲۷۱ میلیارد تومان برای روستاهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105205
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

درخواست ویژه آبفا در خصوص مشکلات تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران

امید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در راستای تامین آب شرب و بهداشتی پایدار انجام شده است.

 وی بیان کرد: قرارداد استانی ما از اعتبارات محرومیت زدایی ۱۰۰۰میلیارد تومان است.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از این میزان ۲۷۱ میلیارد تومان برای روستاهای گچساران و باشت در نظرگرفته شده است.

 صالحی عنوان کرد: از ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی اصلاح، ترمیم، افزایش ذخیره آب سالم ،بهداشتی و پایدار ۱۵ روستای گچساران در دستور کار قرار گرفته است که تعدادی از پیمانکاران کار خود را آغاز کرده اند.

وی گفت: ازاعتبارات ۲۱۷ میلیاردی سال گذشته ۱۰۲ روستا با تلاش بسیح سازندگی از اعتبارات محرومیت زدایی در استان از آب شرب پایدار و سالم بهره مند شدند.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پایان سال مالی اعتبارات ( شهریورماه امسال) از لحاظ پیشرفت فیزیکی پروژه ها رتبه ۲ کشوری را کسب کردیم.

صالحی بیان کرد: اولویت اساسی مردم تامین و پایداری آب شرب سالم و بهداشتی است.

وی افزود: در همین راستا جهت تامین آب شهری گچساران ۱۲۰ میلیارد ریال پیمانکاران در منطقه کارکنان و بازار روز این شهرستان مشغول به کار هستند.

 صالحی عنوان کرد: خط انتقال آب گچساران از امامزاده جعفر ۱۹ کیلومتر است که از این میزان حدود ۱۰ کیلومتر آن فرسوده است.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای رفع این مشکل بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

 صالحی اضافه کرد: حدود هشت و نیم کیلومتر شبکه فاضلاب در گچساران از اعتبارات سال ۱۴۰۲ کار شده است، تاکنون با صنعت نفت ۱۰۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در گچساران اجرا گردید.

شرور سابقه‌دار بهمئی دستگیر شد
دنبال کنید

  وی گفت: از اعتبارات اختصاص یافته ۲۳۰ میلیون ریال به بخش فاضلاب اختصاص داده شده است.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب گچساران از زمانی که این پروژه تحویل موقت داده شد بعضی از فرایندهای آن دچار مشکل و اختلال است که ۱۲ پمپ را برای ساماندهی به اصفهان ارسال کرده‌ایم.

 مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه تصمیم دولت بر استفاده پساب در صنعت و جایگزینی آن به جای آب است این مورد نیز مورد توجه قرار گرفته و به اعتبارات فاضلاب گچساران نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi